Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 908-Ա
Տիպ
Որոշում
Ակտի տիպ
Base act (11.11.2021-till now)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
Опубликован на едином сайте
Ընդունող մարմին
ՀՀ փոխնախագահ, վարչապետ ՀՀ նախարարների խորհրդի գործերի կառավարչի պաշտոնակատար
Ընդունման ամսաթիվ
10.11.2021
Ստորագրող մարմին
ՀՀ փոխնախագահ, վարչապետ ՀՀ նախարարների խորհրդի գործերի կառավարչի պաշտոնակատար
Ստորագրման ամսաթիվ
10.11.2021
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
11.11.2021

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՓՈԽՎԱՐՉԱՊԵՏ

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

N 908-Ա

 

«ՍՕՍ-ՄԱՆԿԱԿԱՆ ԳՅՈՒՂԵՐ» ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԲԱՐԵԳՈՐԾԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԴՐԱՄԻ ԿՈՂՄԻՑ ԻՐԱԿԱՆԱՑՎՈՂ «ԸՆՏԱՆԻՔԻ ԱՄՐԱՊՆԴՄԱՆ ԵՎ ԵՐԵԽԱՅԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՊԱՐՓԱԿ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ ՏԱՎՈՒՇԻ ՄԱՐԶԻ ՍԱՀՄԱՆԱՄԵՐՁ ԳՅՈՒՂԵՐՈՒՄ» ԾՐԱԳՐԻ ՄԱՍԻՆ

 

Հիմք ընդունելով «Բարեգործության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 13-րդ հոդվածի 2-րդ մասի 1-ին կետը՝

1. Բարեգործական որակել «ՍՕՍ-մանկական գյուղեր» հայկական բարեգործական հիմնադրամի կողմից իրականացվող` 230,443,138 դրամ ընդհանուր արժողությամբ «Ընտանիքի ամրապնդման և երեխայի զարգացման համապարփակ մոտեցումներ Տավուշի մարզի սահմանամերձ գյուղերում» ծրագիրը՝ համաձայն հավելվածի:

2. «ՍՕՍ-մանկական գյուղեր» հայկական բարեգործական հիմնադրամին` մինչև յուրաքանչյուր եռամսյակին հաջորդող ամսվա 25-ը` Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2003 թվականի հունվարի 16-ի N 66-Ն որոշմամբ հաստատված բարեգործական ծրագրերը բարեգործական որակելու և գրանցելու կարգի 25-րդ կետով սահմանված կարգով ներկայացնել տեղեկություններ տվյալ եռամսյակի ընթացքում` նշված ծրագրի շրջանակներում կազմակերպության կողմից կատարված աշխատանքների, ինչպես նաև կազմակերպությանը մատակարարված ապրանքների ու մատուցված ծառայությունների, իսկ ծրագրի ավարտից հետո մեկամսյա ժամկետում` ամփոփ տեղեկություններ ծրագրի կատարման մասին:

 

Հայաստանի Հանրապետության
փոխվա
րչապետ

Ս. ՊԱՊԻԿՅԱՆ

 

Երևան


10.11.2021

ՀԱՎԱՍՏՎԱԾ Է

ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ

ՍՏՈՐԱԳՐՈՒԹՅԱՄԲ

 

Հավելված

ՀՀ փոխվարչապետի

N 908-Ա որոշման

 

 

«ԸՆՏԱՆԻՔԻ ԱՄՐԱՊՆԴՄԱՆ ԵՎ ԵՐԵԽԱՅԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՊԱՐՓԱԿ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐ ՏԱՎՈՒՇԻ ՄԱՐԶԻ ՍԱՀՄԱՆԱՄԵՐՁ ԳՅՈՒՂԵՐՈՒՄ» ԾՐԱԳԻՐ

 

1.

Ծրագրի նպատակը

Նպաստել Տավուշի մարզում աղքատության կրճատմանը, հզորացնել համայնքները` ընտանիքների և երեխաների կյանքի որակի բարելավման և զարգացման նպատակով:

2.

Ծրագրի բարեգործական

որակման նպատակը

Սահմանված կարգով օգտվել Հայաստանի Հանրապետության հարկերի, տուրքերի, պարտադիր վճարների օրենքներով նախատեսվող արտոնություններից:

3.

Բարեգործը

Ծրագրի ֆինանսական աղբյուր է հանդիսանում Ավստրիական զարգացման գործակալությունը և ՍՕՍ Մանկական Գյուղեր Ավստրիան:

4.

Ծրագիրը կատարողը

Ծրագիրն իրականացնում է «ՍՕՍ Մանկական Գյուղեր» հայկական բարեգործական հիմնադրամը (ՀՎՀՀ` 03517269, ՀՀ, ք. Երևան, Հր. Քոչարի 8 բն. 18-19 ):

5.

Ծրագրի իրականացման վայրը և բնագավառը

Ծրագիրն իրականացվում է Տավուշի մարզի սահմանամերձ գյուղերում:

Այն առնչվում է սոցիալական, իրավական, կրթական, առողջապահական և մշակութային բնագավառներին:

6.

Ծրագրի բյուջեն

01.11.2021 – 30.09.2024 թվականների ընդհանուր բյուջեն կազմում է 230,443,138 ՀՀ դրամ:

7.

Բարեգործություն ստացողը

Ծրագրում ընդգրկված են սոցիալական ռիսկի ենթակա 590 երեխաներ և 250 ընտանիքներ, որոնց կյանքի որակի բարելավման և զարգացման արդյունքում հզորացվելու են Բերդ, Նոյեմբերյան և Կողբ խոշորացված համայնքները:

8.

Ծրագրի իրականացման

տևողությունը

Ծրագիրը իրականացվելու է 01.11.2021 – 30.09.2024 թվականների ընթացքում:

9.

Միջոցառումների նկարագրությունը և ժամկետները, անհրաժեշտ ֆինանսական միջոցների ծավալը

1. Ծրագրի մասնագիտական անձնակազմի (շահառուների հետ անմիջականորեն աշխատող անձնակազմի) աշխատավարձեր` 80,492,072 ՀՀ դրամ (2 հոգեբան, 4 սոց. աշխատող, զբաղունակության 1 մասնագետ, ծրագիրը համակարգող) (տվյալ գումարի չափով հարկային արտոնություն չի

պահանջվում):

1.1 սոցիալական աշխատողներ` 39,186,063 ՀՀ դրամ (թվով 4 աշխատակից)

1.2 հոգեբաններ` 19,593,032 ՀՀ դրամ (թվով 2 աշխատակից)

1.3 զբաղունակության մասնագետ` 9,796,516 ՀՀ դրամ (թվով 1 աշխատակից)

1.4 ծրագրի գործունեությունը համակարգող, դեպքերի և շահառուների բազաների վարման պատասխանատու` 11,916,461 ՀՀ դրամ (թվով 1 աշխատակից):

2. Ծրագրի շահառուների համար դասընթացների, սեմինարների, մշակութային միջոցառումների, խորհրդատվության կազմակերպում` 36,122,458 ՀՀ դրամ`

2.1 սոցիալական և իրավական հարցերի վերաբերյալ վերապատրաստումներ խնամողների համար` 2,370,125 ՀՀ դրամ,

2.2 արտադպրոցական կրթության ապահովման ծախսեր (դասապատրաստում, սպորտ, արհեստ, արվեստ և այլ ծառայություններ)` 7,900,416 ՀՀ դրամ,

2.3 շահառու երեխաների համար սոցիալական և մշակութային միջոցառումների կազմակերպում (թատերական ներկայացումներ, հանդիսություններ, էքսկուրսիաներ)` 7,406,640 ՀՀ դրամ,

2.4 ձեռնարկատիրության վերաբերյալ դասընթացների կազմակերպում` 2,633,472 ՀՀ դրամ,

2.5 խորհրդատվության իրականացում (խմբակային և անհատական) գրանցված բիզնեսի համար` 987,552 ՀՀ դրամ,

2.6 դրամաշնորհառուների համար մոնիթորինգի կազմակերպում, մենթորություն` 2,962,656 ՀՀ դրամ,

2.7 առաջին օգնության, հիմնական խնամքի և առողջ ապրելակերպի վերաբերյալ դասընթացների կազմակերպում` 888,797 ՀՀ դրամ,

2.8 կարճաժամկետ մասնագիտական դասընթացների համար վճարներ (համակարգչային, ծրագրավորման դասընթացներ, մատնահարդարման, վարսահարդարման և այլ մասնագիտությունների ձեռքբերման ուղղությամբ, որոնք կազմակերպվելու են համապատասխան ծառայություններ մատուցող կազմակերպությունների կողմից )` 10,972,800 ՀՀ դրամ:

3. Տրանսպորտային ծախսեր մոնիտորինգի և այլ այցելությունների համար`493,776 ՀՀ դրամ:

4. Ծրագրի շահառուներին նյութական, հոգեբանական և իրավաբանական աջակցության տրամադրում ընդհանուր 46,360,080 ՀՀ դրամ արժեքով, այդ թվում՝

4.1 ծրագրի շահառուներին, այդ թվում սննդի փաթեթների, հիգիենայի պարագաների, հագուստի և այլ անհրաժեշտ նյութական աջակցության տրամադրում`6,583,680 ՀՀ դրամ,

4.2 առաջնային առողջության պահպանման նպատակով անհրաժեշտ դեղահաբերի, վիտամինների, օժանդակ բժշկական սարքավորումների տրամադրում`6,528,816 ՀՀ դրամ,

4.3 կրթության ապահովման համար անհրաժեշտ պարագաների տրամադրում (գրենական պիտույքներ, դպրոցական արտահագուստ և այլն)` 12,179,808 ՀՀ դրամ,

4.4 շահառուների համար տնտեսական կայունացում ապահովող պարագաների տրամադրում (աշխատանքային գործիքներ, սարքավորումներ, էլեկտրական տեխնիկա)` 12,344,400 ՀՀ դրամ:

4.5 ծնողավարման աջակցություն` 3,291,840 ՀՀ դրամ,

4.6 սոցիալ-հոգեբանական աջակցություն` 2,468,880 ՀՀ դրամ,

4.7 իրավաբանական աջակցություն` 2,962,656 ՀՀ դրամ

5. Ենթադրամաշնորհներ (դրամաշնորհներ շահառուներին Start-up բիզնեսների համար)՝ 16,459,200 ՀՀ դրամ (տվյալ գումարի չափով հարկային արտոնություն չի պահանջվում)։

6. Շահառուների համար կազմակերպվող դասընթացների ընթացքում ընդմիջումների ժամանակ հյուրասիրությունների կազմակերպում՝ 3,840,480 ՀՀ դրամ:

7. Տեսանյութերի նկարահանում, անհրաժեշտ բրոշյուրների, բաներների և այլ տեղեկատվական նյութերի, աշխատանքային տետրի, ձեռնարկների տպագրություն` 3,538,728 ՀՀ դրամ:

8. Զրույց-քննարկումների, ակցիաների և տոնական օրերի կազմակերպում շահառուների համար` 1,481,328 ՀՀ դրամ:

9. Վառելանյութ (վառելանյութը օգտագործվելու է ծրագրի մասնագիտական անձնակազմի կողմից շահառուների կարիքների գնահատման նպատակով տնայցեր կատարելու համար)` 5,925,312 ՀՀ դրամ: Կազմակերպական ծախսերը 3 տարվա համար կազմում են` 35,729,705 ՀՀ դրամ:

1. Աշխատակազմի աշխատավարձ (վարչական անձնակազմի)` 5,951,647 ՀՀ դրամ (տվյալ գումարի չափով հարկային արտոնություն չի պահանջվում)։

2. Ծրագրի աշխատակիցների վերապատրաստում` 1,464,869 ՀՀ դրամ

2.1 աշխատակազմի սուպերվիզիա` 329,184 ՀՀ դրամ (հոգեբանական աջակցություն աշխատակիցներին (տվյալ գումարի չափով հարկային արտոնություն չի պահանջվում):

2.2 կարճատև ուսուցում-վերապատրաստողների` (ճգնաժամային իրավիճակների վերաբերյալ դասընթացներ ծրագրի մասնագիտական անձնակազմի համար)` 296,266 ՀՀ դրամ:

2.3 կարճատև ուսուցում` (գենդերային հավասարության վերաբերյալ դասընթացներ աշխատող անձնակազմի համար)` 658,368 ՀՀ դրամ:

2.4 գենդերային հավասարության, ճգնաժամային իրավիճակների կառավարման վերաբերյալ դասընթացների համար անհրաժեշտ նյութեր, բուկլետներ` 98,755 ՀՀ դրամ:

2.5 ծրագրի աշխատակիցների մասնագիտական վերապատրաստում` կյանքի հիմնական հմտություններ և զբաղունակություն թեմաներով (անհրաժեշտ նյութեր, բուկլետներ, ընդմիջման սնունդ/հյուրասիրություն)` 82,296 ՀՀ դրամ

3. Գրասենյակի տեխնիկական բազայի ապահովում (տպիչ/սկաներ)` 384,048 ՀՀ դրամ:

4. Գրասենյակի համար գրենական պիտույքներ, տնտեսական պարագաներ` 2,370,125 ՀՀ դրամ:

5. Կոմունալ վճարներ, հաղորդակցություն, ինտերնետ` 1,580,083 ՀՀ դրամ:

6. Բանկային ծախսեր` 164,592 ՀՀ դրամ։

7. Անձնակազմի բժշկական ապահովագրություն` 1,645,920 ՀՀ դրամ:

8. Տրանսպորտային միջոցների նորոգում, տեխնիկական սպասարկում, շահագործում և ապահովագրություն` 1,316,736 ՀՀ դրամ։

9. Ծրագրի վերջնական գնահատում` 13,716,000 ՀՀ դրամ:

10. Դոնոր կազմակերպության ներկայացուցիչների` Հայաստան այցելության հետ կապված ծախսեր

/թարգմանության ծախսեր/` 548,640 ՀՀ դրամ:

11.Միջոցառումների (կոնֆերանսներ) համար նախատեսված դահլիճ և սնունդ` 587,045 ՀՀ դրամ:

12. Ֆինանսական աուդիտ` 6,000,000 ՀՀ դրամ:

10.

Ձեռք բերվող (ներմուծվող) ապրանքների ու ծառայությունների

համառոտ նկարագիրը,

ծավալները և նախատեսվող գինը

Ծրագրային ծախսեր (ԱԱՀ-ից ազատման ենթակա)

1. Ծրագրի շահառուների համար դասընթացների, սեմինարների, մշակութային միջոցառումների, խորհրդատվության կազմակերպման հետ կապված ծառայությունների ձեռքբերում` 36,122,458 ՀՀ դրամ`

1.1 խնամողների համար սոցիալական և իրավական հարցերի վերաբերյալ վերապատրաստումների կազմակերպման հետ կապված ծառայությունների ձեռքբերում` 2,370,125 ՀՀ դրամ,

1.2 արտադպրոցական կրթության ապահովման ծառայությունների ձեռքբերում (դասապատրաստում, սպորտ, արհեստ, արվեստ)` 7,900,416 ՀՀ դրամ,

1.3 շահառու երեխաների համար սոցիալական և մշակութային միջոցառումների կազմակերպման հետ կապված ծառայությունների ձեռքբերում (թատերական ներկայացումներ, հանդիսություններ, էքսկուրսիաներ)` 7,406,640 ՀՀ դրամ,

1.4 ձեռնարկատիրության վերաբերյալ դասընթացների կազմակերպման հետ կապված ծառայությունների ձեռքբերում` 2,633,472 ՀՀ դրամ,

1.5 գրանցված բիզնեսի համար խորհրդատվության (խմբակային և անհատական) իրականացման հետ կապված խառայությունների ձեռքբերում` 987,552 ՀՀ դրամ,

1.6 դրամաշնորհառուների համար մոնիթորինգի կազմակերպման և մենթորության կազմակերպման համար ծառայությունների ձեռքբերում`2,962,656 ՀՀ դրամ,

1.7 առաջին օգնության, հիմնական խնամքի և առողջ ապրելակերպի վերաբերյալ դասընթացների կազմակերպման համար ծառայությունների ձեռքբերում` 888,797 ՀՀ դրամ,

1.8 կարճաժամկետ մասնագիտական (համակարգչային, ծրագրավորման, մատնահարդարման, վարսահարդարման և այլ մասնագիտությունների ձեռքբերման նպատակով) դասընթացների կազմակերպման համար ծառայությունների ձեռքբերում համապատասխան ծառայություններ մատուցող կազմակերպություններից` 10,972,800 ՀՀ դրամ:

2. Մոնիտորինգի, այցելությունների համար տրանսպորտային ծառայությունների ձեռքբերում` 493,776 ՀՀ դրամ

3. Ծրագրի շահառուներին նյութական, հոգեբանական և իրավաբանական աջակցության տրամադրման հետ կապված ապրանքների և ծառայությունների ձեռքբերում ընդհանուր 46,360,080 ՀՀ դրամ արժեքով, այդ թվում՝

3.1 ծրագրի շահառուների համար սննդի փաթեթների, հիգիենայի պարագաների, հագուստի և այլ

անհրաժեշտ պարագաների ձեռքբերում` 6,583,680 ՀՀ դրամ,

3.2 առաջնային առողջության պահպանման նպատակով անհրաժեշտ դեղահաբերի, վիտամինների, օժանդակ բժշկական սարքավորումների, ինչպես նաև բժշկական այլ պարագաների ձեռքբերում`6,528,816 ՀՀ դրամ,

3.3 կրթության ապահովման համար անհրաժեշտ պարագաների ձեռքբերում (գրենական պիտույքներ, դպրոցական արտահագուստ և այլն)` 12,179,808 ՀՀ դրամ,

3.4 շահառուների համար տնտեսական կայունացում ապահովող պարագաների ձեռքբերում (աշխատանքային գործիքներ, սարքավորումներ, էլեկտրական տեխնիկա)` 12,344,400 ՀՀ դրամ:

3.5 ծնողավարման աջակցության տրամադրման հետ կապված ծառայությունների ձեռքբերում` 3,291,840 ՀՀ դրամ,

3.6 շահառուներին սոցիալ-հոգեբանական աջակցություն տրամադրելու համար ծառայությունների ձեռքբերում` 2,468,880 ՀՀ դրամ,

3.7 իրավաբանական աջակցություն տրամադրելու համար ծառայությունների ձեռքբերում` 2,962,656 ՀՀ դրամ

4. Շահառուների համար կազմակերպվող դասընթացների ընթացքում ընդմիջումների ժամանակ հյուրասիրությունների հետ կապված ապրանքների ձեռքբերում` 3,840,480 ՀՀ դրամ:

5. Տեսանյութերի նկարահանման, անհրաժեշտ բրոշյուրների, բաներների և այլ տեղեկատվական նյութերի, աշխատանքային տետրերի, ձեռնարկների տպագրության ծառայությունների ձեռքբերում` 3,538,728 ՀՀ դրամ:

6. Շահառուների համար զրույց-քննարկումների, տոնական օրերի, ակցիաների կազմակերպման հետ կապված ծառայությունների ձեռքբերում` 1,481,328 ՀՀ դրամ:

7. Վառելանյութի ձեռքբերում (վառելանյութը օգտագործվելու է ծրագրի մասնագիտական անձնակազմի կողմից շահառուների կարիքների գնահատման նպատակով տնայցեր կատարելու համար)` 5,925,312 ՀՀ դրամ:

Կազմակերպական ծախսեր (ԱԱՀ-ից ազատման ենթակա)

1. Կարճատև ուսուցում` (ճգնաժամային իրավիճակների վերաբերյալ դասընթացներ աշխատող անձնակազմի համար) կազմակերպելու հետ կապված ծառայության ձեռքբերում` 296,266 ՀՀ դրամ:

2. Կարճատև ուսուցում (գենդերային հավասարության վերաբերյալ դասընթացներ աշխատող անձնակազմի համար) կազմակերպելու հետ կապված ծառայության ձեռքբերում`658,368 ՀՀ դրամ:

3. Գենդերային հավասարության, ճգնաժամային իրավիճակների կառավարման վերաբերյալ դասընթացների համար անհրաժեշտ նյութերի, բուկլետների ձեռքբերում` 98,755 ՀՀ դրամ:

4. Ծրագրի աշխատակիցների մասնագիտական վերապատրաստում` կյանքի հիմնական հմտություններ և զբաղունակություն թեմաներով (անհրաժեշտ նյութեր, բուկլետներ, ընդմիջման սնունդ/հյուրասիրություն)` 82,296 ՀՀ դրամ

5. Գրասենյակի տեխնիկական բազայի ապահովում (տպիչ/սկաներ)` 384,048 ՀՀ դրամ

6. Գրասենյակի համար գրենական պիտույքների, տնտեսական պարագաների ձեռքբերում` 2,370,125 ՀՀ դրամ:

7. Կոմունալ վճարներ, հաղորդակցություն` 1,580,083 ՀՀ դրամ:

8. Բանկային ծախսեր` 164,592 ՀՀ դրամ

9. Անձնակազմի բժշկական ապահովագրություն` 1,645,920 ՀՀ դրամ:

10. Տրանսպորտային միջոցների նորոգում, տեխնիկական սպասարկում, շահագործում և ապահովագրություն` 1,316,736 ՀՀ դրամ

11. Ծրագրի վերջնական գնահատում` 13,716,000 ՀՀ դրամ:

12. Դոնոր կազմակերպության ներկայացուցիչների Հայաստան այցելության հետ կապված ծախսեր` 548,640 ՀՀ դրամ:

13. Միջոցառումների (կոնֆերանսներ) համար նախատեսված դահլիճ և սնունդ` 587,045 ՀՀ դրամ:

14. Ֆինանսական աուդիտի ծառայությունների ձեռքբերում` 6,000,000 ՀՀ դրամ:

11.

Ծրագրի իրականացման հետ կապված կազմակերպական ծախսերը

Կազմակերպական ծախսերը 3 տարվա համար կազմում են` 35,729,704 ՀՀ դրամ (15.5%)

1. Աշխատակազմի աշխատավարձ (վարչական անձնակազմի)` 5,951,647 ՀՀ դրամ:

2. Ծրագրի աշխատակիցների վերապատրաստում` 1,464,869 ՀՀ դրամ:

2.1 Աշխատակազմի սուպերվիզիա` 329,184 ՀՀ դրամ (հոգեբանական աջակցություն աշխատակիցներին) (տվյալ գումարի չափով հարկային արտոնություն չի պահանջվում):

2.2 Կարճատև ուսուցում-վերապատրաստողների` (ճգնաժամային իրավիճակների վերաբերյալ

դասընթացներ աշխատող անձնակազմի համար)` 296,266 ՀՀ դրամ:

2.3 Կարճատև ուսուցում` (գենդերային հավասարության վերաբերյալ դասընթացներ աշխատող անձնակազմի համար)` 658,368 ՀՀ դրամ:

2.4 Գենդերային հավասարության, ճգնաժամային իրավիճակների կառավարման վերաբերյալ դասընթացների համար անհրաժեշտ նյութեր, բուկլետներ` 98,755 ՀՀ դրամ:

2.5 Ծրագրի աշխատակիցների մասնագիտական վերապատրաստում` կյանքի հիմնական հմտություններ և զբաղունակություն թեմաներով (անհրաժեշտ նյութեր, բուկլետներ, ընդմիջման սնունդ/հյուրասիրություն)` 82,296 ՀՀ դրամ

3 Գրասենյակի տեխնիկական բազայի ապահովում (տպիչ/սկաներ)` 384,048 ՀՀ դրամ:

4 Գրասենյակի համար գրենական պիտույքներ, տնտեսական պարագաներ` 2,370,125 ՀՀ դրամ:

5 Կոմունալ վճարներ, հաղորդակցություն` 1,580,083 ՀՀ դրամ:

6 Բանկային ծախսեր` 164,592 ՀՀ դրամ

7 Անձնակազմի բժշկական ապահովագրություն` 1,645,920 ՀՀ դրամ:

8 Տրանսպորտային միջոցների նորոգում, տեխնիկական սպասարկում, շահագործում և ապահովագրություն` 1,316,736 ՀՀ դրամ

9 Ծրագրի վերջնական գնահատում` 13,716,000 ՀՀ դրամ:

10 Դոնոր կազմակերպության ներկայացուցիչների` Հայաստան այցելության հետ կապված ծախսեր /թարգմանության ծախսեր/` 548,640 ՀՀ դրամ:

11 Միջոցառումների (կոնֆերանսներ) համար նախատեսված դահլիճ և սնունդ` 587,044 ՀՀ դրամ:

12 Ֆինանսական աուդիտի ծառայությունների ձեռքբերում` 6,000,000 ՀՀ դրամ:

12.

Համագործակցությունը պետական կառավարման, տեղական ինքնակառավարման մարմինների, այլ կազմակերպությունների

հետ

Ծրագրի իրականացման ընթացքում կազմակերպությունը համագործակցելու է ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի, առողջապահության նախարարությունների, ՀՀ ոստիկանության, ինչպես նաև ՀՀ Տավուշի մարզպետարանի, տեղական ինքնակառավարման մարմինների, երեխաների պաշտպանության հարցերով զբաղվող տեղական և միջազգային հասարակական կազմակերպությունների լայն շրջանակների հետ:

13.

Ծրագրի արդյունավետության նկատմամբ վերահսկողության

մեխանիզմների նկարագրությունը

Հայաստանի Հանրապետության Կառավարության 2003 թվականի հունվարի 16-ի համար 66-Ն որոշմամբ հաստատված բարեգործական ծրագրերը բարեգործական որակելու և գրանցելու կարգի 25-րդ կետով սահմանված կարգով կներկայացվեն տեղեկություններ:

 

Հայաստանի Հանրապետության
փոխվա
րչապետ

Ս. ՊԱՊԻԿՅԱՆ


10.11.2021

ՀԱՎԱՍՏՎԱԾ Է

ԷԼԵԿՏՐՈՆԱՅԻՆ

ՍՏՈՐԱԳՐՈՒԹՅԱՄԲ