Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 637
Տիպ
Որոշում
Ակտի տիպ
Հիմնական ակտ (-01.08.1996)
Կարգավիճակ
Չի գործում
Սկզբնաղբյուր
ՀՍՍՀՄԻՆՍՈՎՈԵՎԿ 1972/հոկտեմբեր
Ընդունող մարմին
Հայկական ՍՍՀ Մինիստրների Սովետ
Ընդունման ամսաթիվ
31.10.1972
Ստորագրող մարմին
Հայկական ՍՍՀ Մինիստրների Սովետի նախագահ Հայկական ՍՍՀ Մինիստրների Սովետի գործերի կառավարիչ
Ուժը կորցնելու ամսաթիվ
01.08.1996

հայկական սսհ մինիստրների սովետ

 

ո ր ո շ ու մ

 

31 հոկտեմբերի 1972 թվականի N 637

Քաղ. Երևան

 

ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՍՍՀ ԱՐԴՅՈՒՆԱԲԵՐԱԿԱՆ ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ՄԻՆԻՍՏՐՈՒԹՅԱՆ ԿԱՆՈՆԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Հայկական ՍՍՀ Մինիստրների սովետը որոշում է.

Հաստատել Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրության առդիր կանոնադրությունը:

 

Հայկական ՍՍՀ ՄԻՆԻՍՏՐՆԵՐԻ Սովետի նախագահ`

Բ. ՄՈՒՐԱԴՅԱՆ

 

Հայկական ՍՍՀ ՄԻՆԻՍՏՐՆԵՐԻ
Սովետի ԳՈՐԾԵՐԻ ԿԱՌԱՎԱՐԻՉ`

Հ. ՄԵԼՔՈՆՅԱՆ

ՀԱՍՏԱՏՎԱԾ Է

Հայկական ՍՍՀ Մինիստրների

սովետի 1972 թ. հոկտեմբերի 31-ի 

N 637 որոշմամբ

Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրության

 

ԿԱՆՈՆԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

1. Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրությունը (Հայկական ՍՍՀ Արդշինմինիստրություն), Հայկական ՍՍՀ Սահմանադրությանը համապատասխան, հանդիսանում է միութենական-հանրապետական մինիստրություն և իր գործունեությամբ ենթարկվում է Հայկական ՍՍՀ Մինիստրների սովետին և ՍՍՀՄ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրությանը:

Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրությունը իր գործունեության շրջաններում ղեկավարում է պլանով նախատեսված արդյունաբերական ձեռնարկությունների, շենքերի և կառուցվածքների շինարարությունը, անկախ այն բանից, թե ժողովրդական տնտեսության որ ճյուղին են դրանք վերաբերում, և պատասխանատվություն է կրում իրավասության ենթակա կազմակերպությունների կողմից իրագործվող շինարարության վիճակի, արտադրական կարողությունների և օբյեկտների գործարկման առաջադրանքները ժամանակին կատարելու, շինարարության նախահաշվային արժեքները պահպանելու, շինարարության որակի համար, ինչպես նաև հաստատված պլանին համապատասխան` շինարարական ինդուստրիայի զարգացման և շինարարական-մոնտաժային կազմակերպությունների կարողությունների աճի համար:

2. Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրության գլխավոր խնդիրներն են.

արտադրական կարողությունների օբյեկտների գործարկման առաջադրանքների, կապալային շինարարական-մոնտաժային աշխատանքների պլանների կատարումը, ինչպես նաև պետական կարգապահության խստիվ պահպանման ապահովումը.

շինարարական արտադրության արդյունավետության բարձրացումը, հիմնական ֆոնդերի, աշխատանքային, նյութական և ֆինանսական ռեսուրսների օգտագործման բարելավումը.

շինարարության հետագա ինդուստրացումը, շինարարական կազմակերպությունների մասնագիտացումը, շինարարական-մոնտաժային աշխատանքների կազմակերպման ու տեխնոլոգիայի կատարելագործումը, գիտության, տեխնիկայի նվաճումների, առաջավոր փորձի, ինչպես նաև նոր նյութերի, կոնստրուկցիաների և շինվածքների ներդրումը շինարարության մեջ.

շինարարական կազմակերպությունների անհրաժեշտ արտադրական բազայի զարգացումը, այդ նպատակի համար առանձնացվող կապիտալ ներդրումների արդյունավետության բարձրացումը, շինարարական ինդուստրիայի ձեռնարկությունների մասնագիտացումը և կոոպերացումը.

աշխատանքի արտադրողականության աճի ապահովումը, շինարարական-մոնտաժային աշխատանքների ինքնարժեքի իջեցումը.

շինարարության որակի մշտական բարձրացումը, ինչպես նաև շինարարության ժամկետների կրճատումը.

աշխատանքի և կառավարման գիտական կազմակերպման արմատավորումը, Մինիստրության սիստեմի ձեռնարկությունների, կազմակերպությունների և հիմնարկությունների ապահովումը մշտական որակյալ կադրերով, աշխատողների գիտելիքների ու փորձի առավել լրիվ օգտագործման պայմանների ստեղծումը, իրենց լավ դրսևորված երիտասարդ մասնագետների առաջքաշումը ղեկավար աշխատանքի.

Մինիստրության սիստեմի ձեռնարկությունների, կազմակերպությունների և հիմնարկությունների բանվորների ու ծառայողների բնակարանային և կուլտուր-կենցաղային պայմանների բարելավումը, նրանց աշխատանքի անվտանգ պայմանների ապահովումը, արտադրական տրավմատիզմի կանխման նոր միջոցների ու եղանակների ներդրումը:

3. Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրությունն իրեն հանձնարարված ճյուղը ղեկավարում է գիտական հիմունքներով, հաշվի առնելով հանրապետության ժողովրդական տնտեսության կոմպլեքսային զարգացման պահանջները:

4. Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրությունն ապահովում է ղեկավարման տնտեսական և վարչական մեթոդների ճիշտ զուգակցումը, տնտեսական այնպիսի լծակների առավել լրիվ օգտագործումը, ինչպիսիք են շահույթը, պարգևատրումն ու վարկը, կառավարման արդյունավետ սիստեմների արմատավորումը, կառավարման կառուցվածքի և կազմակերպական ձևերի կատարելագործումը:

5. Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրությունը ապահովում է ղեկավար տնտեսական, ինժեներական և գիտական կադրերի ընտրության, առաջքաշման ու տեղաբաշխման լենինյան սկզբունքների կենսագործումը, իր ուշադրությունը կենտրոնացնում է ղեկավար կադրերի կողմից Կուսակցության և Կառավարության որոշումների ու դիրեկտիվների կատարման ստուգման և վերահսկողության վրա, հասարակական կազմակերպությունների մասնակցությամբ աշխատանք է տանում կադրերին աշխատանքի նկատմամբ կոմունիստական վերաբերմունքի, պետական շահերի և կարգապահության խստիվ պահպանման ոգով դաստիարակելու ուղղությամբ, ապահովում է հասարակական արտադրության վերելքի գործում նյութական և բարոյական խթանների ճիշտ զուգակցումը և յուրաքանչյուր աշխատողի պատասխանատվության բարձրացումը իրեն հանձնարարված գործի և կոլեկտիվի աշխատանքի ընդհանուր արդյունքների համար:

6. Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրությունն իրավասության ենթակա ձեռնարկությունները, կազմակերպությունները և հիմնարկությունները կառավարում է անմիջականորեն կամ սահմանված կարգով ստեղծվող մարմինների միջոցով:

Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրությունը, նրան ենթակա շինարարական-մոնտաժային և մյուս հատուկ կազմակերպությունները, շինարարական ինդուստրիայի ձեռնարկությունները, ավտոբազաները և նրա իրավասության ենթակա մյուս ձեռնարկությունները, կազմակերպություններն ու հիմնարկությունները կազմում են Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրության սիստեմը:

7. Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրությունը լուծում է հանրապետության ժողովրդական տնտեսության հանձնարարված ճյուղի բոլոր հարցերը` իրեն վերապահված իրավունքների սահմաններում:

Մինիստրությունը պարտավոր է խստորեն պահպանել իրավասության ենթակա ձեռնարկությունների, կազմակերպությունների և հիմնարկությունների իրավունքները, որոնք նախատեսված են Սոցիալիստական պետական արտադրական ձեռնարկության կանոնադրությամբ և գործող օրենսդրության այլ ակտերով, և ըստ ամենայնի օժանդակել նրանց տնտեսական ինքնուրույնության ու նախաձեռնության զարգացմանը:

Իր գործունեությամբ Մինիստրությունը միջճյուղային հարցերի մշակման և լուծման ասպարեզում կապեր ու գործնական համագործակցություն է իրականացնում մյուս մինիստրությունների և գերատեսչությունների հետ:

8. Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրությունն ապահովում է Մինիստրության սիստեմի ձեռնարկություններում, կազմակերպություններում ու հիմնարկություններում սոցիալիստական պետական սեփականության պահպանումը և խնայողական վերաբերմունքը դրա նկատմամբ:

9. Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրությունն ապահովում է կառավարման մեջ դեմոկրատական հիմունքների զարգացումը, պայմաններ է ստեղծում, որպեսզի աշխատավորներն ու նրանց հասարակական կազմակերպությունները նախաձեռնություն հանդես բերեն և ակտիվորեն մասնակցեն արտադրության կատարելագործման և Մինիստրության ու նրա իրավասության ենթակա ձեռնարկությունների, կազմակերպությունների և հիմնարկությունների գործունեության թերությունների վերացման աշխատանքին:

Բանվորների ու ծառայողների աշխատանքի և կենցաղի հարցերը լուծում է Մինիստրությունը` հաշվի առնելով սովետական և արհմիութենական մարմինների առաջարկությունները, իսկ գործող օրենսդրությամբ նախատեսված դեպքերում` այդ մարմինների հետ համատեղ կամ նրանց հետ համաձայնեցնելով:

10. Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրությունն իր գործունեությամբ ղեկավարվում է ՍՍՀՄ և Հայկական ՍՍՀ օրենքներով, ՍՍՀՄ Գերագույն սովետի նախագահության և Հայկական ՍՍՀ Գերագույն սովետի նախագահության հրամանագրերով, ՍՍՀՄ Մինիստրների սովետի և Հայկական ՍՍՀ Մինիստրների սովետի որոշումներով ու կարգադրություններով, ՍՍՀՄ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրության հրամաններով, հրահանգներով ու ցուցումներով և այլ նորմատիվ ակտերով, ինչպես նաև սույն Կանոնադրությամբ և ապահովում է գործող օրենսդրության ճիշտ կիրառումը Մինիստրության սիստեմի ձեռնարկություններում, կազմակերպություններում և հիմնարկություններում:

Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրությունը ընդհանրացնում է օրենսդրության կիրառման պրակտիկան Մինիստրության սիստեմում, մշակում է օրենսդրության կատարելագործման առաջարկություններ և դրանք մտցնում է Հայկական ՍՍՀ Մինիստրների սովետի ու ՍՍՀՄ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրության քննարկմանը:

11. Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրությունը կազմակերպում է աշխատավորների դիմումների և գանգատների ժամանակին և ուշադիր քննարկումը, հասնելով այն բանին, որ ճիշտ լուծվեն դրանցում առաջ քաշված հարցերը, ինչպես նաև միջոցներ է ձեռնարկում վերացնելու Մինիստրության սիստեմի ձեռնարկությունների, կազմակերպությունների և հիմնարկների գործունեության թերությունները, որոնց մասին տեղեկացվում են աշխատավորների նամակներում:

12. Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրությունն իր վրա դրված խնդիրներին համապատասխան`

ա) մշակում է Մինիստրության սիստեմի գծով շինարարական և մոնտաժային աշխատանքների հեռանկարային ու ընթացիկ պլանների նախագծեր և դրանք սահմանված կարգով հաստատման է ներկայացնում.

պլանային առաջադրանքներ է հաստատում իրավասության ենթակա ձեռնարկությունների, կազմակերպությունների ու հիմնարկությունների համար և միջոցառումներ է իրականացնում հաստատված պլանների կատարման համար.

բ) ապահովում է Մինիստրության սիստեմի կազմակերպությունների կողմից շինարարական-մոնտաժային աշխատանքների ժամանակին կատարումը, առաջին հերթին գործարկման ենթակա կառույցներում և կոմպլեքսներում, ինչպես նաև այն կառույցներում և օբյեկտներում, որոնք կառուցվում են օտարերկրյա լիցենզիաների օգտագործմամբ և կոմպլեքսային ներմուծական սարքավորումների բազայի վրա.

գ) սահմանված կարգով կազմակերպում է Մինիստրության սիստեմի շինարարական-մոնտաժային կազմակերպությունների կողմից պատվիրատուների հետ շինարարության տիտղոսացուցակների ու նախահաշիվների համաձայնեցման և նախահաշվա-նախագծային փաստաթղթերի ընդունման աշխատանքը. ինչպես նաև ապահովում է կատարված շինմոնտաժային աշխատանքների հաշվարկների առաջադիմական ձևերի արմատավորումը.

դ) մշակում է Մինիստրության սիստեմի կազմակերպությունների և ձեռնարկությունների զարգացման ու տեղաբաշխման սխեմաներ, հաշվի առնելով Մինիստրության գործունեության շրջաններում և կից շրջաններում շինարարություն իրագործող շահագրգռված մինիստրությունների և գերատեսչությունների առաջարկությունները.

ե) միջոցառումներ է իրականացնում շինարարության որակը բարելավելու, կառույցներում աշխատանքների կատարման առաջադիմական նախագծեր և առաջավոր տեխնոլոգիա արմատավորելու, շինմոնտաժային աշխատանքների մեքենայացման և շինարարությունում մեքենաների օգտագործման արդյունավետության բարձրացման, շինարարական կազմակերպությունների ամրապնդման ու մասնագիտացման ուղղությամբ.

կազմակերպում է տեխնիկական բարձր մակարդակով փորձարարական ու ցուցադրական շինարարություն.

զ) ապահովում է Մինիստրության սիստեմի կազմակերպությունների և ձեռնարկությունների ուժերով աշխատանքների կատարումը` նախագծերին, շինարարական նորմաներին ու կանոններին, պետական ստանդարտներին և տեխնիկական պայմաններին համապատասխան.

է) համապատասխան մինիստրությունների և գերատեսչությունների հետ համատեղ ենթակապալային կազմակերպությունների համար անհրաժեշտ պայմաններ է ստեղծում` ապահովելու մոնտաժային և հատուկ շինարարական աշխատանքների ժամանակին և պատշաճորեն կատարումը նրանց կողմից.

ը) հաստատված պլաններին համապատասխան ապահովում է Մինիստրության սիստեմի ձեռնարկություններում անհրաժեշտ շինարարական նյութերի, կոնստրուկցիաների և դետալների, ինչպես նաև արդյունաբերության կողմից չմատակարարվող փոքր մեքենայացման միջոցների և չստանդարտացված սարքավորումների արտադրությունը.

թ) կազմակերպում է շինարարական նյութերի, շինվածքների և կոնստրուկցիաների փոխադրումը տեխնոլոգիական և այլ մասնագիտացված տրանսպորտով.

ժ) ղեկավարում է իրավասության ենթակա կազմակերպությունների կողմից կապիտալ շինարարության կապալային և ենթակապալային պայմանագրերի կնքման աշխատանքը.

ի) մշակում և սահմանված կարգով Մինիստրության սիստեմի կազմակերպությունների և ձեռնարկությունների համար հաստատում է արտադրանքի գերատեսչական նորմաներ և շինարարական ու մոնտաժային աշխատանքների գնահատումներ, որոնք նախատեսված չեն Արտադրանքի միասնական նորմաներով ու գնահատումներով.

լ) Մինիստրության սիստեմում կապիտալ շինարարություն է իրագործում, ապահովում է կապիտալ ներդրումների արդյունավետ օգտագործումը, նոր շինարարության ռացիոնալ տեղաբաշխումը, ճյուղի առաջադիմական արտադրությունների նախապատվելի զարգացումը, կապիտալ ներդրումների առաջնահերթ ուղղումը գործող ձեռնարկությունների տեխնիկական վերազինման նպատակին, միջճյուղային և ներճյուղային համամասնությունների բարելավումը, կապիտալ ներդրումների կենտրոնացումը գործարկման ենթակա կառույցներում և անավարտ շինարարության ծավալների կրճատումը.

մշակում և սահմանված կարգով հաստատում է ապագա տարիների շինարարության համար նախագծահետախուզական աշխատանքների տիտղոսացուցակներ.

վերահսկողություն է իրագործում նախագծային ու նախահաշվային փաստաթղթերի որակի և շինարարության հաստատված նախահաշվային արժեքի պահպանման նկատմամբ.

իր իրավասության սահմաններում պետական հանձնաժողովներ է նշանակում շինարարությունն ավարտված ձեռնարկությունների, շենքերի և կառուցվածքների շահագործման ընդունման համար, հաստատում է դրանց ընդունման ակտերը և որոշումներ է կայացնում ամփոփ նախահաշվաֆինանսական հաշվարկները փակելու մասին.

կազմակերպում է հիմնական ֆոնդերի կապիտալ նորոգումը, ապահովում է սարքավորումների արդիականացումը, տեխնիկական մակարդակի և արտադրողականության բարձրացումը, ինչպես նաև շենքերի ու կառուցվածքների տեխնիկական և շահագործական վիճակի բարելավումը.

իրագործում է նորոգման որակը բարձրացնելու և նորոգումն էժանացնելու միջոցառումներ.

խ) կազմակերպում է իրավասության ենթակա ձեռնարկությունների, կազմակերպությունների և հիմնարկությունների նյութատեխնիկական մատակարարումը, որոշում է նյութերի, սարքավորումների, փոխադրամիջոցների և այլ նյութական ռեսուրսների նկատմամբ նրանց պահանջը, ստանում և սահմանված կարգով սպառողների միջև բաշխում է նյութերի, սարքավորումների, փոխադրամիջոցների և այլ նյութական ռեսուրսների հատկացված ֆոնդերը, վերահսկողություն է իրականացնում ֆոնդերի իրացման և ըստ նշանակության օգտագործման նկատմամբ, ինչպես նաև Մինիստրության սիստեմի ձեռնարկությունների, կազմակերպությունների և հիմնարկությունների կողմից արտադրանքի մատակարարման պայմանագրերի կնքման և պայմանագրային պարտավորությունների կատարման նկատմամբ.

ապահովում է նյութերի, սարքավորումների և մյուս նյութական ռեսուրսների ճիշտ պահպանումն ու օգտագործումը Մինիստրության ձեռնարկությունների, կազմակերպությունների և հիմնարկությունների կողմից և միջոցներ է ձեռնարկում ավելորդ ու չօգտագործվող նյութական ռեսուրսներն իրացնելու համար.

մշակում և իրականացնում է նյութերը, հումքն ու վառելիքը խնայողաբար ծախսելու, արտադրության մեջ կորուստները կրճատելու, արտադրական մնացուկներն ու երկրորդային հումքը օգտագործելու միջոցառումներ և նյութական ռեսուրսների արդյունավետ օգտագործման նպատակին ուղղված այլ միջոցառումներ.

ծ) միջոցառումներ է անցկացնում տնտեսական հաշվարկը ամրապնդելու, Մինիստրության սիստեմի ձեռնարկությունների ու կազմակերպությունների եկամտաբերությունը բարձրացնելու և նրանց կուտակումներն առավելագույն չափով ավելացնելու, հիմնական ֆոնդերը, շրջանառու միջոցները և բանկային վարկերը արդյունավետ օգտագործելու ուղղությամբ.

կ) սահմանված կարգով ֆինանսավորում է Մինիստրության ձեռնարկությունները, կազմակերպությունները և հիմնարկությունները, ղեկավարում է նրանց ֆինանսական գործունեությունը.

հ) ապահովում է Մինիստրության սիստեմի ձեռնարկությունների և կազմակերպությունների կողմից ֆինանսական պլանների կատարումը, սեփական շրջանառու միջոցների անվթարությունը, ժամանակին հաշվարկները բանվորների ու ծառայողների, մատակարարների, բանկերի և բյուջեի հետ, ինչպես նաև կապիտալ շինարարության ֆինանսավորման, հիմնական նորոգման և ֆինանսական պլանով նախատեսված այլ նպատակների համար նախորոշված սեփական միջոցների փոխանցումը կազմակերպությունների և ձեռնարկությունների կողմից.

ձ) սահմանված կարգով կազմավորում է նոր տեխնիկայի յուրացման ֆոնդ, նոր տեխնիկայի ստեղծման և արմատավորման համար պարգևատրման ֆոնդ և այլ կենտրոնացված ֆոնդեր, ինչպես նաև ռեզերվ` Մինիստրության սիստեմի ձեռնարկություններին ու կազմակերպություններին ֆինանսական օգնություն ցույց տալու համար.

ղ) հաստատում է իրավասության ենթակա ձեռնարկությունների, կազմակերպությունների և հիմնարկությունների հաշվետվություններն ու հաշվեկշիռները, կազմում է ամփոփ հաշվետվություններ և հաշվեկշիռներ` ըստ Մինիստրության գործունեության տեսակների.

ճ) կազմակերպում է վերահսկման-վերստուգման աշխատանքը Մինիստրության սիստեմում, ապահովում է գերատեսչական վերահսկողության վերաբերյալ գործող օրենսդրությանը համապատասխան վերստուգումների պարբերաբար անցկացումը, էկոնոմիկայի վիճակի համակողմանի վերլուծումը, վերահսկողություն է իրագործում Մինիստրության սիստեմում հաշվառումն ու հաշվետվությունը ճիշտ վարելու և դրանց արժանահավատության նկատմամբ, ինչպես նաև միջոցառումներ է անցկացնում պետական գույքի պահպանության և պատճառված նյութական վնասի հատուցման ուղղությամբ.

յ) Մինիստրության սիստեմի ձեռնարկությունները, կազմակերպությունները և հիմնարկությունները ապահովում է աշխատողների որակյալ կադրերով, կազմակերպում է կադրերի պատրաստումը և նրանց որակավորման բարձրացումը, ուսումնասիրում է Մինիստրության սիստեմի կադրերը, ապահովում է հին, փորձառու կադրերի և երիտասարդ, ընդունակ աշխատողների զուգակցումը, պայմաններ է ստեղծում ղեկավար աշխատանքի առաջ քաշելու քաղաքականապես հասուն մասնագետներին, ովքեր լավ գիտեն իրենց գործը և հեղինակություն ու վստահություն են վայելում կոլեկտիվում, միջոցներ է ձեռք առնում երիտասարդ մասնագետների ռացիոնալ օգտագործման համար և միջոցառումներ է անցկացնում Մինիստրության սիստեմում մշտական կադրեր ստեղծելու ուղղությամբ. 

մ) ղեկավարում է գյուտարարության և ռացիոնալիզացիայի գծով հեռանկարային և ընթացիկ թեմատիկ պլաններ, ապահովում է գյուտերի և ռացիոնալիզատորական առաջարկությունների ներդրումը:

Գյուտարարության և ռացիոնալիզացիայի զարգացման աշխատանքը Մինիստրությունը տանում է Շինարարության ու շինանյութերի արդյունաբերության բանվորների արհմիության հանրապետական կոմիտեի և Գյուտարարների ու ռացիոնալիզատորների համամիութենական ընկերության հանրապետական խորհրդի հետ համատեղ.

ն) կազմակերպում է գիտատեխնիկական ինֆորմացիա, ապահովում է ինֆորմացիոն գրականության պատրաստումը և սահմանված կարգով հրատարակումը.

շ) Շինարարության և շինանյութերի արդյունաբերության բանվորների արհմիության հանրապետական կոմիտեի հետ համատեղ`

ղեկավարում է կոլեկտիվ պայմանագրերի կնքումը և վերահսկողություն է իրականացնում դրանց կատարման նկատմամբ.

ապահովում է Մինիստրության սիստեմի ձեռնարկությունների, կազմակերպությունների և հիմնարկությունների աշխատողների բնակարանային և կուլտուր-կենցաղային պայմանների բարելավումը, ինչպես նաև առողջարարական միջոցառումների անցկացումը.

Մինիստրության սիստեմում կազմակերպում է սոցիալիստական մրցություն, հաստատում է հանրապետական մրցության պայմանները, օժանդակում է կոմունիստական աշխատանքի համար, արտադրության բարձր կուլտուրայի համար մղվող շարժման զարգացմանը.

ամփոփում է սոցիալիստական մրցության արդյունքները և հաղթող կոլեկտիվներին շնորհում է փոխանցիկ կարմիր դրոշներ ու դրամական պարգևներ, կոմունիստական աշխատանքի ձեռնարկությունների և կազմակերպությունների կոչումներ, կազմակերպում է աշխատանքի առաջադիմական մեթոդների և առաջավոր փորձի ուսումնասիրում, ընդհանրացում և տարածում.

ո) առաջավոր աշխատողներին սահմանված կարգով պարգևատրում է պատվոգրերով և կիրառում է խրախուսման այլ միջոցներ:

13. Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրությունը ճյուղի ղեկավարման բոլոր հարցերի քննարկման ու լուծման աշխատանքը կազմակերպում է կոլեգիալության և միանձնյա ղեկավարության հիման վրա, աշխատանքի հանձնարարված տեղամասում գործերի վիճակի և որոշակի առաջադրանքների կատարման համար պաշտոնատար անձանց ճշտորոշ պատասխանատվության սահմանումով:

14. Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրությունը գլխավորում է մինիստրը, որին, Հայկական ՍՍՀ Սահմանադրությանը համապատասխան, նշանակում է Հայկական ՍՍՀ Գերագույն սովետը, իսկ սեսիաների միջև ընկած ժամանակաշրջանում` Հայկական ՍՍՀ Գերագույն սովետի նախագահությունը, հետագայում մտցնելով Հայկական ՍՍՀ Գերագույն սովետի հաստատման:

Հայկական ՍՍՀ արդյունաբերական շինարարության մինիստրն ունի տեղակալներ, որոնց նշանակում է Հայկական ՍՍՀ Մինիստրների սովետը: Մինիստրի տեղակալների միջև պարտականությունների բաշխումը կատարում է Հայկական ՍՍՀ արդյունաբերական շինարարության մինիստրը:

15. Հայկական ՍՍՀ արդյունաբերական շինարարության մինիստրը անձնական պատասխանատվություն է կրում Մինիստրության վրա դրված խնդիրների և պարտականությունների կատարման համար, սահմանում է Մինիստրության գործունեության առանձին բնագավառների ղեկավարման և Մինիստրության սիստեմի ձեռնարկությունների, կազմակերպությունների ու հիմնարկությունների աշխատանքի համար մինիստրի տեղակալների, վարչությունների, բաժինների պետերի և մյուս ստորաբաժանումների ղեկավարների պատասխանատվության աստիճանը:

16. Հայկական ՍՍՀ արդյունաբերական շինարարության մինիստրը, գործող օրենքների, ՍՍՀՄ Մինիստրների սովետի և Հայկական ՍՍՀ Մինիստրների սովետի որոշումների ու կարգադրությունների, ՍՍՀՄ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրության հրամանների և հրահանգների հիման վրա և ի կատարումն դրանց, Մինիստրության իրավասության սահմաններում արձակում է հրամաններ ու հրահանգներ և տալիս է ցուցումներ, որոնց կատարումը պարտադիր է Մինիստրության սիստեմի կազմակերպությունների, ձեռնարկությունների և հիմնարկությունների համար, և ստուգում է դրանց կատարումը:

Հայկական ՍՍՀ արդյունաբերական շինարարության մինիստրը անհրաժեշտ դեպքերում մյուս մինիստրությունների և գերատեսչությունների ղեկավարների հետ հրապարակում է համատեղ հրամաններ և հրահանգներ:

17. Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրությունը ստեղծվում է կոլեգիա, որի կազմի մեջ մտնում են մինիստրը (նախագահ) և մինիստրի տեղակալները` ի պաշտոնե, ինչպես նաև Մինիստրության ղեկավար այլ աշխատողներ:

Մինիստրության կոլեգիայի անդամները հաստատվում են Հայկական ՍՍՀ Մինիստրների սովետի կողմից:

18. Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրության կոլեգիան իր պարբերաբար հրավիրվող նիստերում քննության է առնում շինարարական արտադրության, շինարարական կազմակերպությունների արտադրական բազայի զարգացման հիմնական հարցերը և Մինիստրության գործունեության այլ հարցեր, քննարկում է իրավասության ենթակա կազմակերպությունների, ձեռնարկությունների և հիմնարկությունների պրակտիկ ղեկավարման, կատարման ստուգման, կադրերի ընտրության և օգտագործման հարցերը, կարևորագույն հրամանների և հրահանգների նախագծերը, լսում է Մինիստրության վարչությունների և բաժինների, Մինիստրության սիստեմի ձեռնարկությունների, կազմակերպությունների և հիմնարկությունների ղեկավարների զեկուցումներն ու հաշվետվությունները:

Կոլեգիայի որոշումները կենսագործվում են, որպես կանոն, մինիստրի հրամաններով: Մինիստրի և կոլեգիայի անդամների միջև տարաձայնությունների դեպքում, մինիստրը կենսագործում է իր որոշումը, ծագած տարաձայնությունների մասին զեկուցելով Հայկական ՍՍՀ Մինիստրների սովետին, իսկ կոլեգիայի անդամները, իրենց հերթին, կարող են իրենց կարծիքը հայտնել Հայկական ՍՍՀ Մինիստրների սովետին:

19. Շինարարության ինդուստրացման, շինարարական աշխատանքների կազմակերպման ու տեխնոլոգիայի կատարելագործման հիմնական հարցերի և այլ տեխնիկա-տնտեսական հարցերի վերաբերյալ առաջարկությունները քննության առնելու, հայրենական և արտասահմանյան գիտության ու տեխնիկայի նորագույն նվաճումների և առաջավոր փորձի օգտագործման և արտադրության մեջ արմատավորման վերաբերյալ հանձնարարականներ մշակելու համար Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրությունում ստեղծվում է գիտատեխնիկական խորհուրդ, որի մեջ մտնում են գիտնականներ, բարձրորակ մասնագետներ, արտադրության նորարարներ, ինչպես նաև գիտատեխնիկական ընկերությունների և այլ կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ:

Գիտատեխնիկական խորհրդի կազմը և նրա կանոնադրությունը հաստատում է մինիստրը:

20. Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրությունը սահմանված կարգով հրավիրում է ակտիվի խորհրդակցություններ` հասարակական կազմակերպությունների մասնակցությամբ, որտեղ լսվում ու քննարկվում են զեկուցումներ Կուսակցության և Կառավարության որոշումների կատարման միջոցառումների մասին, շինարարական արտադրության զարգացման կարևորագույն պրոբլեմները, ինչպես նաև քննադատության ու ինքնաքննադատության ծավալման հիման վրա հարցեր, որոնք կապված են Մինիստրության և նրա իրավասության ենթակա ձեռնարկությունների, կազմակերպությունների ու հիմնարկությունների գործունեությունը բարելավելու հետ:

21. Մինիստրության սիստեմի ձեռնարկությունների, կազմակերպությունների և հիմնարկությունների միջև ծագած վեճերը լուծելու համար Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրությունը կազմակերպում է արբիտրաժ: Մինիստրության արբիտրաժին իրավունք է վերապահվում իր կայացրած որոշումների հարկադրական կատարման հրամաններ արձակել:

Արբիտրաժի կանոնադրությունը հաստատում է Հայկական ՍՍՀ արդյունաբերական շինարարության մինիստրը:

22. Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրության կենտրոնական ապարատի կառուցվածքը և աշխատողների թվաքանակը հաստատվում է Հայկական ՍՍՀ Մինիստրների սովետի կողմից` ՍՍՀՄ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրության հետ համաձայնեցնելով:

Մինիստրության կենտրոնական ապարատի հաստիքային ցուցակը սահմանված կարգով հաստատում է Հայկական ՍՍՀ արդյունաբերական շինարարության մինիստրը:

Մինիստրության վարչությունների և բաժինների կանոնադրությունները հաստատում է մինիստրը:

23. Հայկական ՍՍՀ Արդյունաբերական շինարարության մինիստրությունն ունի Հայկական ՍՍՀ Պետական գերբի պատկերով և իր անվամբ կնիք:

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
01.08.1996, N 236 01.08.1996, N 637
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան