Գլխավոր տեղեկություն
Համար
N 737
Տիպ
Որոշում
Ակտի տիպ
Հիմնական ակտ (22.12.1998-մինչ օրս)
Կարգավիճակ
Գործում է
Սկզբնաղբյուր
ՀՀՊՏ 1998.12.22/31(64)
Ընդունող մարմին
ՀՀ կառավարություն
Ընդունման ամսաթիվ
26.11.1998
Ստորագրող մարմին
ՀՀ վարչապետ
Ստորագրման ամսաթիվ
26.11.1998
Վավերացնող մարմին
ՀՀ Նախագահ
Վավերացման ամսաթից
26.11.1998
Ուժի մեջ մտնելու ամսաթիվ
22.12.1998

«ՎԱՎԵՐԱՑՆՈՒՄ ԵՄ»
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՆԱԽԱԳԱՀ Ռ. ՔՈՉԱՐՅԱՆ
26 նոյեմբերի 1998 թ.

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

 

Ո Ր Ո Շ ՈՒ Մ

 

26 նոյեմբերի 1998 թվականի N 737
քաղ. Երևան

 

ՆԱՏՕ-Ի ՀԵՏ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՆՀԱՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ 1998-2000 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ԾՐԱԳԻՐԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

 

Ղեկավարվելով 1994 թվականի հոկտեմբերի 5-ին ստորագրված «Գործընկերություն` հանուն խաղաղության» շրջանակային փաստաթղթով և «Գործընկերություն` հանուն խաղաղության» հրավերով` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը որոշում է.

1. Հաստատել 1998-2000 թվականներին ՆԱՏՕ-ի հետ Հայաստանի Հանրապետության անհատական գործընկերության ծրագիրը (կցվում է):

2. Ծրագրի կատարման նկատմամբ վերահսկողությունն իրականացնում է Հայաստանի Հանրապետության արտաքին գործերի նախարարությունը:

3. Սույն որոշումն ուժի մեջ է մտնում հրապարակման պահից:

 

Հայաստանի Հանրապետության
վարչապետ

Ա. Դարբինյան

 

Հաստատված է
ՀՀ կառավարության 1998 թվականի
նոյեմբերի 26-ի N 737 որոշմամբ

 

ԱՆՀԱՏԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ԾՐԱԳԻՐ
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՆԱՏՕ-Ի ՄԻՋԵՎ

1998-2000

 

Մ Ա Ս  I

 

1. ՆԱԽԱԲԱՆ

 

Կից ներկայացվող Հայաստան-ՆԱՏՕ 1998-2000 թվականների գործընկերության անհատական ծրագիրը համաձայնեցված է երկու կողմերի միջև: Այն հիմնված է ՆԱՏՕ-ի այն փաստաթղթերի վրա, որոնք ներկայացնում են «Գործընկերություն` հանուն խաղաղության» (այսուհետև` ԳՀԽ) ծրագրի ընդհանուր հայեցակետը, նպատակները և մեթոդները, ինչպես, օրինակ, 1994 թվականի հունվարի 11-ի ՆԱՏՕ-ի գագաթաժողովի հայտարարությունը, 1994 թվականի հունվարի 10-ի հրավերն ու շրջանակային փաստաթուղթը, գործընկերության աշխատանքային ծրագիրը, ինչպես նաև 1996 թվականի ապրիլի 9-ին Հայաստանի կողմից տրամադրված ներկայացման փաստաթուղթը:

 

Իր ներկայացման փաստաթղթում Հայաստանը հայտարարել է, որ «Գործընկերություն` հանուն խաղաղության» ծրագրին իր մասնակցությունը նպատակ է հետապնդում կառուցելու ազգային զինված ուժերի ստեղծման հիմքերը, հավատարիմ մնալու գործնական համագործակցության և ժողովրդավարական սկզբունքներին և ամրապնդելու անվտանգությունն ու կայունությունը Եվրոպայում և այլ տարածաշրջաններում:

 

Ներկայացման փաստաթղթում Հայաստանի իշխանությունները նշել են գործընկերության քաղաքական նպատակներին հասնելու համար կատարված և կատարվելիք քայլերը, ինչպես նաև ռազմական ու այլ միջոցներ, որոնք կարող են օգտագործվել գործընկերության գործողություններում: Ներկայացման փաստաթղթում Հայաստանը կարևորում է նաև Հայաստանի Հանրապետության զինված ուժերի, քաղաքացիական պաշտպանության և աջակցող կառույցների բնագավառում ՆԱՏՕ-ի երկրների համապատասխան կառույցների հետ փոխգործակցության և համատեղելիության հասնելու փաստը:

 

Գործընկերության անհատական ծրագիրը պետք է վերանայվի և համապատասխանեցվի տարեկան մեկ անգամ~ ըստ համաձայնեցված սկզբունքների:

 

Գործընկերոջ համագործակցության նպատակների ցուցակը ներկայացվում է III մասում: IV մասը բաղկացած է աղյուսակներից, որոնցում նշվում են 1998-2000 թվականների գործընկերության աշխատանքային ծրագրից ընտրված գործողությունները: V մասում ներկայացված է ԳՀԽ ծրագրի ոգով իրագործվող գործողությունների ցանկը: VI մասը պարունակում է օժանդակ տեղեկատվություն` ներառյալ բովանդակության ցանկը: Գործընկերության համադրման օղակն այս գործողությունների համադրողի դերը կարող է ստանձնել այն դեպքում, եթե նշված գործողություններում ընդգրկված են մեկից ավելի գործընկեր պետություններ:

 

2. ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ՄԱՍ

 

Քանի որ սույն գործընկերության անհատական ծրագրում ընդգրկված ընդհանուր և յուրահատուկ բնույթի գործողություններից ոչ բոլորն են ենթակա բյուջետային գնահատման, դրանց ներգրավումը նշանակում է դրանց իրականացման քաղաքական հանձնառության ստանձնում, որը կարգավորվում է ՆԱՏՕ-ի և Հայաստանի համար անհրաժեշտ միջոցների ապահովման դրույթներով և շրջանակային փաստաթղթի ֆինանսավորման սկզբունքներով:

 

Մ Ա Ս  II

 

ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՈՋԸ ՏՐԱՄԱԴՐՎԵԼԻՔ ՈՒԺԵՐԸ ԵՎ ՄԻՋՈՑՆԵՐԸ

 

«Գործընկերություն` հանուն խաղաղության» ծրագրին իր մասնակցությունն ապահովելու համար Հայաստանը պատրաստ է տրամադրել հետևյալ ուժերն ու միջոցները`

 

ռազմավարական հրամանատարության և հսկման բաժնից գեներալների և սպաների խումբ (3 մարդ).

 Բրյուսելում ՆԱՏՕ-ի կենտրոնակայանում և Մոնզում գործընկերության համադրման օղակում մշտապես աշխատող կապի սպաներ.

 ռազմական դիտորդների, ինչպես նաև խաղաղապահ ուժերի միջազգային շտաբների համար խումբ (10 մարդ).

 փրկարարների գունդ արտակարգ իրավիճակներում օգտագործելու համար:

 

Հայաստանը պատրաստ է տրամադրել Արմավիրի ուսումնական կենտրոնը գործընկերության շրջանակներում զորավարժությունների և դաշտային վարժանքների անցկացման նպատակով:

 

Հայաստանը պատրաստ է նաև տրամադրել մեխանիկական և այլ սարքավորումներ արտակարգ իրավիճակների և փրկարարական գործողությունների համար:

 

Մ Ա Ս III

 

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ 1998-2000 ԹՎԱԿԱՆՆԵՐԻ ԱՆՀԱՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳԻՐ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՆԵՐԸ, ՆՊԱՏԱԿՆԵՐՆ ՈՒ ԳԵՐԱԿԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ~ ԸՍՏ P1-P3 ՍԱՆԴՂԱԿԻ

 

Ոլորտները

Գործընկեր պետության նպատակները

P

Նկատառումները

1

2

3

4

C3

(հրամանատարություն,
հսկողություն և հաղորդակցություն)
Ծանոթանալ ՆԱՏՕ-ի հաղորդակցության և տեղեկատվական համակարգերի (ՀՏՀ) քաղաքականությանը, ինչպես նաև ռազմավարական և տակտիկական ՀՏՀ-ի պլանավորման, ստեղծման, կիրառման, կառավարման ու սպասարկման հայեցակարգերին: P1 Փորձագիտական այցելություններ,
ՆԱՏՕ-ի Հյ խորհրդի և դրա քաղաքացիական ու ռազմական ենթաբաժինների հանդիպումներ
CEP

(արտակարգ իրավիճակների պլանավորում)
Համագործակցություն արտակարգ իրավիճակների պլանավորման ոլորտում, մասնավորապես, նախաաղետային պատրաստվածության միջոցառումների և արտակարգ իրավիճակների ու աղետների հակազդման շրջանակներում: Ռազմական ու քաղպաշտպանության հնարավորությունների օգտագործումը փրկարարական գործողությունների ժամանակ: P1 Ռազմական և քաղաքացիական ուժերի դերն ու հնարավորությունները բնական և արհեստական աղետների հետևանքներից բնակչության ու միջավայրի պաշտպանության գործում
CRM

(ճգնաժամային
կառավարում)
Ընդլայնված համագործակցություն ճգնաժամերի կառավարման բնագավառում ունակությունների զարգացման ուղղությամբ` հատուկ ուշադրություն դարձնելով հայեցակարգային և կազմակերպչական տեսանկյանն ու որոշումների ընդունմանը: P2 Գործընկեր պետությունների մասնակցությունը ՆԱՏՕ-ի ճգնաժամային կառավարման վարժություններին

DCF

(ԶՈւ) պաշտպանական կառույցների ժողովրդավարական վերահսկում) 

Անվտանգության և պաշտպանության ոլորտում սահմանադրական և իրավական դաշտի կատարելագործում, ՀՀ կառավարության և խորհրդարանի քաղաքացիական ծառայողների ու մասնագետների ուսուցում, ժողովրդավարական հասարակարգում զինված ուժերի և հրամանատարական կառույցների կազմակերպում, ԵԱՀԿ վարքի կանոնակարգի իրականացման զննում: P2 Հավասարակշռված ռազմաքաղաքացիական հարաբերությունների զարգացման խթանում
DPS

(պաշտպանության քաղաքականություն/) ռազմավարություն)
Պաշտպանության քաղաքականության, այդ թվում` ռազմական դոկտրինի ու ռազմավարության, ինչպես նաև ամբողջ անվտանգության վրա դրանց ազդեցության հայեցակարգային մոտեցումները հայ փորձագետներին ներկայացնելը: P1 Մասնակցություն դասընթացներին, սեմինարներին ու աշխատանքային հանդիպումներին, ինչպես նաև ռազմաքաղաքական վարող կոմիտեի (ՌՔՎԿ) 16+1 ֆորմատով հանդիպումներին` փոխադարձ հետաքրքրություն ներկայացնող խնդիրների քննարկման նպատակով
DRT

(ազգային պաշտպանական հետազոտությունների ու տեխնոլոգիաների պլանավորում, կազմակերպում, կառավարում)
Ծանոթացում այս ոլորտում ՆԱՏՕ-ի մեթոդաբանությանը, կազմակերպմանն ու ընթացակարգին` այդ փորձը հետագայում յուրացնելու նպատակով: Միջազգային համագործակցության զարգացման նպատակով պաշտպանական հետազոտությունների և տեխնոլոգիայի բնագավառներում փորձի փոխանակում և ՆԱՏՕ-ի համապատասխան կառույցների մասին լրացուցիչ տեղեկատվության ձեռքբերում: P3 Ռազմական ու քաղաքացիական փորձագետների
հանդիպումներ
LNG

(լեզվի ուսուցում)
Ռազմական և քաղաքացիական անձնակազմերի համար լեզվի ուսուցման համադրում: ՆԱՏՕ-ի և ԳՀԽ մասնակից պետությունների ուսուցիչների միջև համագործակցության ընդլայնում: P1 ՆԱՏՕ-ի լեզվի ուսումնասիրմանը նվիրված գործողությունների վերաբերյալ տեղեկատվության փոխանակում և համադրում
MED

(բժշկական ծառայություն)
Ծանոթացում ՆԱՏՕ-ի անդամ պետությունների բժշկական ծառայության ընթացակարգերին, սարքավորումներին և նյութերին: P1 Բժշկության ոլորտում կարողությունների գնահատում ստանդարտացման համապատասխան մակարդակի հասնելու նպատակով
PKG

(խաղաղապահություն)
Փորձագիտության և փորձի  փոխանակում, ՆԱՏՕ-ի խաղաղապահպան գործունեության ուսումնասիրում, ինչպես նաև խաղաղապահպանության ոլորտում ՆԱՏՕ-ի անդամ ու ԳՀԽ մասնակից պետությունների միջև համագործակցության զարգացում: P2 Ընդհանուր  ընթացակարգերի, ուսուցման ու վարժանքների պահանջների, ինչպես նաև խաղաղապահ գործողություններին ներգրավման կանոնների պահպանում և զարգացում
STD

(գործնական նյութեր և ստանդարտացման վարչական տեսակետներ)
Աջակցություն Հայաստանին` ստանդարտացման համար անհրաժեշտ այնպիսի ազգային պետական կառույցներ, կազմակերպություն և ընթացակարգեր զարգացնելու համար, որոնք համատեղելի կլինեն ՆԱՏՕ-ի համապատասխան կառույցների հետ: Տեխնիկական օժանդակության և խորհրդատվության տրամադրում` ԳՀԽ-ի փոխգործակցության նպատակների հայեցակարգի զարգացման համար: P2 Փորձագիտական օժանդակություն և տեղեկատվության փոխանակում ստանդարտացման տեսակետների վերաբերյալ,  հանդիպումներ ՆԱՏՕ-ի ազգային սպառազինությունների տնօրենների համաժողովի (CNAD) ստանդարտացման ռազմական գործակալության (MAS) և C3 կոմիտեի ու նրանց ստորաբաժանումների հետ 
TEX

(զորավարժություններ և համապատասխան ուսուցողական գործողություններ)
Շտաբային սպաների վերապատրաստում միջազգային գործառույթների համար` ներառյալ գործընկերների անձնակազմի տարրը, ինչպես նաև գործընկեր պետության սպաների վերապատրաստումը` բազմազգ շտաբներում և կենտրոնակայաններում աշխատելու համար: P2 Համագործակցության խորացում որոնողական և փրկարարական աշխատանքների, խաղաղապահպան և մարդասիրական գործողությունների ասպարեզում
TRD

(ռազմական ուսուցում, վերապատրաստում և դոկտրին)
Համապատասխան կրթական ստանդարտների ապահովում` ԳՀԽ-ի շրջանակներում ազգային նպատակների իրականացման նպատակով: P1 Դասընթացների կազմակերպում հետևյալ բնագավառներում` ռազմավարական հիմնադրույթներ, ռազմական դոկտրինի տարրեր, պաշտպանական կառույցների զարգացում, քաղաքացիական-ռազմական հարաբերություններ, պաշտպանության իրավական դաշտ, որոնք կարող են օգտակար լինել Հայաստանի քաղաքացիական փորձագետների համար` զինված ուժերի նկատմամբ ժողովրդավարական վերահսկում իրականացնելու գործում:

Փոփոխման պատմություն
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան
Փոփոխված ակտ
Փոփոխող ակտ Համապատասխան ինկորպորացիան