«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
30 նոյեմբերի 2007 թ.
Պետական գրանցման թիվ 11607418
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ |
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ |
30 հոկտեմբերի 2007 թ. |
N 481-Ն |
8 նոյեմբերի 2007 թ. |
N 4-Ն |
Հ Ա Մ Ա Տ Ե Ղ Հ Ր Ա Մ Ա Ն
ԻՆՔՆԱՇԵՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼՆԵՐԻՆ, ԿՑՈՐԴՆԵՐԻՆ ԵՎ ՄՈՏՈՑԻԿԼԵՏՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ
Համաձայն Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2006 թվականի նոյեմբերի 30-ի «Տրանսպորտային միջոցների պետական հաշվառման կարգը հաստատելու մասին» թիվ 1853-Ն որոշման 4-րդ կետի.
Հաստատել`
Ինքնաշեն ավտոմոբիլներին, կցորդներին և մոտոցիկլետներին ներկայացվող տեխնիկական պահանջները` համաձայն հավելվածի:
ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարար` |
Ա. Մանուկյան |
ՀՀ ոստիկանության պետ, ոստիկանության գեներալ-գնդապետ` |
Հ. Հարությունյան |
Հավելված |
ԻՆՔՆԱՇԵՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼՆԵՐԻՆ, ԿՑՈՐԴՆԵՐԻՆ ԵՎ ՄՈՏՈՑԻԿԼԵՏՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ
Գ Լ ՈՒ Խ 1
ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Ինքնաշեն ավտոմոբիլներին, կցորդներին և մոտոցիկլետներին ներկայացվող տեխնիկական պահանջները (այսուհետ` տեխնիկական պահանջներ) տարածվում են անհատական (կոլեկտիվ) կարգով նախագծված և պատրաստված թեթև մարդատար ավտոմոբիլների, դրանց կցորդների և մոտոցիկլետների վրա:
2. Տեխնիկական պահանջները տարածվում են այն ինքնաշեն պատրաստված թեթև մարդատար ավտոմոբիլների վրա, որոնց թափքը գործարանային արտադրության չէ:
3. Տեխնիկական պահանջները տարածվում են այն ինքնաշեն պատրաստված կցորդների վրա, որոնց զանգվածի զգալի մասը կրում է քարշիչ ավտոմոբիլի կցաքարշակային սարքը, որը պետք է լինի գործարանային արտադրության:
4. Տեխնիկական պահանջները տարածվում են այն ինքնաշեն պատրաստված մոտոցիկլետների վրա, որոնց ամրաշրջանակը գործարանային արտադրության չէ:
5. Ինքնաշեն տրանսպորտային միջոցը անհրաժեշտ է նախագծել և կառուցել հաշվի առնելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2007 թվականի հունիսի 28-ի «Հայաստանի Հանրապետության ճանապարհային երթևեկության կանոնները և տրանսպորտային միջոցների շահագործումն արգելող անսարքությունների և պայմանների ցանկը հաստատելու մասին» N 955-Ն որոշմամբ հաստատված «Տրանսպորտային միջոցների շահագործումն արգելող անսարքությունների և պայմանների» ցանկի պահանջները:
6. Տեխնիկական պահանջներում օգտագործված հասկացությունները ունեն «Ճանապարհային երթևեկության անվտանգության ապահովման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում բերված նշանակությունը:
Գ Լ ՈՒ Խ 2
ԻՆՔՆԱՇԵՆ ԱՎՏՈՄՈԲԻԼՆԵՐԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՏՎՅԱԼՆԵՐԸ, ՀԱՐՄԱՐԱԿԱԶՄՈՒԹՅՈՒՆԸ, ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՉԱՓԵՐԸ, ՏԵԽՆԻԿԱՇԱՀԱԳՈՐԾԱԿԱՆ ՀԱՏԿԱՆԻՇՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԱՌԱՆՁԻՆ ԱԳՐԵԳԱՏՆԵՐԻՆ, ՀԱՆԳՈՒՅՑՆԵՐԻՆ, ՄԱՍԵՐԻՆ, ՍԱՐՔԵՐԻՆ ԵՎ ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ
7. Ինքնաշեն ավտոմոբիլը պետք է լինի երկսռնիանոց, չորս անիվներով: Այն կարող է ունենալ հինգից ոչ ավելի նստատեղ (վագոնային հարմարակազմությամբ ավտոմոբիլները` յոթից ոչ ավելի), ընդ որում՝ օգտագործելով գործարանային արտադրության թեթև մարդատար ավտոմոբիլների (բացի թափքից) և մոտոցիկլետների ագրեգատներ, հանգույցներ և դետալներ:
8. Կարող է կիրառվել հարմարակազմման ցանկացած տեսակի սխեմա: Ինքնաշեն նախագծված և պատրաստված ավտոմոբիլը պետք է լինի ինքնատիպ և չհանդիսանա գործարանային արտադրության ավտոմոբիլի կրկնօրինակ: Ինքնաշեն ավտոմոբիլի կառուցման համար կարող է որպես բազա օգտագործվել հին ավտոմոբիլ, որը հանված է պետական հաշվառումից՝ միաժամանակ բավարարելով թափքի լրիվ ընթացային մասը չօգտագործելու պահանջը:
9. Ինքնաշեն ավտոմոբիլը պետք է ունենա հետևյալ հիմնական չափերը`
1) երկարությունը` ոչ ավելի, քան 4700մմ,
2) լայնությունը` ոչ ավելի, քան 1800մմ,
3) միջառանցքային հեռավորությունը` 1000մմ-ից ոչ պակաս,
4) միջանվահետքային հեռավորությունը` 1100մմ-ից ոչ պակաս,
5) վագոնային հարմարակազմման դեպքում հատակի բարձրությունը ճանապարհի հարթությունից` ոչ ավելի, քան 500մմ,
6) ընդհանուր բարձրությունը` ոչ ավելի քան 1900մմ, միևնույն ժամանակ կարելի է պատրաստել տեղաշարժվող տանիքով ավտոմոբիլ, որի բարձրությունը տրանսպորտային վիճակում չի անցնում ավտոմոբիլի 1900մմ եզրաչափքից:
10. Վագոնային հարմարակազմմամբ ինքնաշեն ավտոմոբիլը պետք է սարքավորված լինի էներգակլանող թափարգելով, ինչպես նաև անվտանգության մետաղական աղեղներով, որոնց արտաքին տրամագիծը պետք է լինի 50մմ-ից ավելի:
11. Ինքնաշեն ավտոմոբիլի թույլատրելի առավելագույն զանգվածի մեկ տոննային ընկնող շարժիչի տեսակարար հզորությունը պետք է կազմի 24 ձիաուժից ոչ պակաս և 50 ձիաուժից ոչ ավելի: Ավտոմոբիլի թույլատրելի առավելագույն զանգվածը հավասար է լրիվ լիցքավորված և լրակազմված ավտոմոբիլի զանգվածին գումարած ուղևորների և ուղեբեռի զանգվածները: Մեկ ուղևորի քաշն ընդունվում է 80 (70կգ+10կգ ուղեբեռ) կիլոգրամ:
12. Ըստ առջևի արտաքին անվի հետքի առանցքի, ինքնաշեն ավտոմոբիլի շրջադարձի նվազագույն շառավիղը պետք է լինի 5,6 մ, իսկ շրջադարձի արտաքին եզրաչափային շառավիղը` 6,2մ:
13. Ինքնաշեն ավտոմոբիլը չոր ասֆալտապատ հարթակի վրա 50մ տրամագիծ ունեցող շրջանով և 30կմ/ժ արագությամբ պետք է շարժվի կայուն, առանց կողասահքի երևույթի:
14.Ճանապարհի հարթությունից մինչև լրիվ բեռնված ինքնաշեն ավտոմոբիլի ամենացածր կետի հեռավորությունը պետք է լինի ոչ պակաս, քան 150մմ-ը:
15. Թափքի հարմարակազմումը, կառուցվածքը, ինչպես նաև ղեկանիվը, լծակները, ոտնակները, փոխարկիչները և ղեկավարման սարքերի կոճակները պետք է ապահովեն ուղևորների նստեցման և ավտոմոբիլի կառավարման հարմարավետությունը, ինչպես նաև վարորդների և ուղևորների պահպանումը վնասվածքներից: Վարորդի նստատեղից ավտոմոբիլի դիմացի ճանապարհային գոտու ոչ տեսանելի հատվածը պետք է չգերազանցի 6մ-ը:
16. Ինքնաշեն ավտոմոբիլը պետք է կահավորված լինի գործարանային արտադրության ավտոմոբիլների արգելակային և ղեկային (ձախակողմյան) կառավարման համակարգերով: Կարելի է օգտագործել ինքնաշեն առջևի կախոց: 800կգ թույլատրելի առավելագույն զանգվածը և 75կմ/ժ առավելագույն արագությունը գերազանցող ինքնաշեն ավտոմոբիլի վրա չի կարող կիրառվել 10:1-ի և ավելի փոքր փոխանցումային թվով ղեկային կառավարման համակարգ:
17. Չոր ասֆալտապատ ծածկույթի վրա կանգնած լրիվ բեռնված ինքնաշեն ավտոմոբիլի անիվների դարձի դեպքում ղեկանիվի օղագոտին շոշափող ճիգը չպետք է գերազանցի 20կգ/ուժ-ը:
18. Ինքնաշեն ավտոմոբիլը պետք է ունենա երկու իրարից անկախ արգելակման համակարգ`
1) Բանվորական` ոտնակից սռնիներով առանձնացված հաղորդակով,
2) Կայանման` լծակի շարժաբերից, որը կատարում է նաև պահուստային դեր,
3) Կարելի է կիրառել նաև առջևի անիվների վրա ներգործումով կայանման արգելակային համակարգ:
19. Լրակազմված և լիցքավորված զանգվածը 450կգ-ը գերազանցելու դեպքում ավտոմոբիլը պետք է ունենա հետին ընթացքի փոխանցում:
20. Կարող են պատրաստվել հետևյալ կառուցվածքի թափքեր` փակ, բաց և փափուկ հավաքվող ծածկույթով:
1) Թափքի ոչ մետաղական մասերը պետք է հեռացված լինեն տաքացող մասերից 100մմ-ից ոչ պակաս, իսկ ավելի մոտ գտնվելու դեպքում պաշտպանված լինեն ջերմամեկուսիչ նյութով: Թափքի արտաքին տեսքը պետք է լինի կոկիկ:
2) Վահանակի արտաքին մակերևույթների ցցուն մասերը, թափքի դետալները և դրանց լծորդումների կորացման շառավիղները պետք է չգերազանցեն 2,5մմ-ը:
3) Կարելի է կիրառել թափքի վահանակի արտաքին մակերևույթի վրա տեղադրված դետալների ցցվածություն`
ա. դեկորատիվ ցանցերի վրադիրների մակարդակը 10մմ-ից ոչ ավելի,
բ. դռների և շարժիչի, բեռնախցիկի ծածկոցների ծխնիների համար 30մմ-ից ոչ ավելի,
գ. արտաքին բռնակների և դռների փականների կոճակների համար 40մմ-ից ոչ ավելի,
դ. լապտերների եզրակների և ցվիքների համար 30մմ-ից ոչ ավելի՝ այդ թվում լուսացրիչի մակերևույթի համեմատ:
4) Թափարգելի դետալների կորության շառավիղը պետք է լինի 5 մմ-ից ոչ պակաս, դրա ծայրերը պետք է թեքված լինեն դեպի թափքի արտաքին մակերևույթը և դրանց միջև եղած բացակը չպետք է գերազանցի 2 մմ-ը:
5) Սարքերի վահանակի ստորին եզրերը պետք է ունենան 10մմ-ից ոչ պակաս կորացման շառավիղ:
6) Թափքը պետք է սարքավորված լինի հակաարևային հովհարներով և հետին տեսանելիության հայելիներով:
7) Դռները, շարժիչի և բեռնախցիկի ծածկոցները պետք է սարքավորված լինեն փականներով: Կարելի է կիրառել բացվող, տեղաշարժվող, հավաքվող և այլ դռների ցանկացած հարմարակազմում:
8) Վարորդի ձախակողմյան ապակին պետք է լինի իջեցվող կամ տեղաշարժվող:
21. Վառելանյութի բաքը պետք է լինի գործարանային արտադրության ավտոմոբիլի և տեղադրված լինի ավտոմոբիլի բազայի ներսում ուղևորասրահից մեկուսացված:
22. Ինքնաշեն ավտոմոբիլը սարքավորվում է գործարանային արտադրության ավտոմոբիլի արտաքին լուսավորման և լուսաազդանշանային սարքերով:
23. Ինքնաշեն ավտոմոբիլը պետք է կահավորված լինի գործարանային արտադրության ավտոմոբիլների ապակեմաքրիչներով, ինչպես նաև վազքաչափով, վառոցքի փականքով, լուսավորության և շրջադարձի թարթիչների փոխարկիչներով, շրջադարձի ցուցիչների ցուցասարքով:
24. Ինքնաշեն ավտոմոբիլների վրա պետք է նախատեսված լինի հաշվառման համարանիշների տեղեր` ըստ Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 27 հուլիսի 2006 թվականի «Տրանսպորտային միջոցների հաշվառման համարանիշներին ներկայացվող պահանջները սահմանելու մասին» N 1400-Ն որոշման:
Գ Լ ՈՒ Խ 3
ԻՆՔՆԱՇԵՆ ԿՑՈՐԴՆԵՐԻ ՊԱՐԱՄԵՏՐԵՐԸ, ՉԱՓԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ
25. Արգելակային համակարգ չունեցող ինքնաշեն կցորդի թույլատրելի առավելագույն զանգվածը չպետք է գերազանցի քարշիչ ավտոմոբիլը թողարկող գործարանի կողմից թույլատրելի զանգվածը և պետք է լինի լրակազմված և լիցքավորված քարշիչ ավտոմոբիլի զանգվածի կեսից պակաս, իսկ արգելակային համակարգով կահավորված կցորդի թույլատրելի առավելագույն զանգվածը չպետք է գերազանցի լրակազմված և լիցքավորված քարշիչ ավտոմոբիլի զանգվածը կամ գերազանցի 750կգ-ը:
26. Ինքնաշեն կցորդի ցանկացած կշռային վիճակի դեպքում կցման հարմարանքի գնդիկավոր հոդակապի կենտրոնում ուղղաձիգ ստատիկ բեռնվածքը պետք է համապատասխանի քարշիչ ավտոմոբիլ արտադրող գործարանի կողմից թույլատրված մեծությանը և պետք է լինի 240Ն (25կգուժ)–ից մինչև 490Ն (50կգուժ):
27. Ինքնաշեն կցորդի կառուցվածքը պետք է հնարավորություն տա երթևեկելու ավտոգնացքի կազմում, քարշիչ ավտոմոբիլը արտադրող գործարանի կողմից նախատեսված առավելագույն արագությամբ:
28. Ինքնաշեն կցորդը պետք է ունենա հետևյալ հիմնական չափերը.
1) Երկարությունը` ոչ ավելի, քան 3000մմ,
2) Լայնությունը` ոչ ավելի, քան 1800մմ,
3) Բարձրությունը` ոչ ավելի, քան 1200մմ:
29. Բեռնված ինքնաշեն կցորդի ծանրության կենտրոնը պետք է տեղակայված լինի այնպես, որ ծանրության կենտրոնի բարձրությունը չպետք է գերազանցի 800մմ-ը:
30. Ինքնաշեն կցորդի ճանապարհային բացակը պետք է լինի քարշիչ ավտոմոբիլի ճանապարհային բացակից ոչ պակաս:
31. Ընդհանուր պահանջներ.
1) Ինքնաշեն կցորդը պետք է լինի միասռնի,
2) Հորիզոնական հարթության վրա տեղակայված, հորիզոնական տեղաբաշխմամբ ներքին հատակով ինքնաշեն կցորդը մեկ կողմի դողի վրա պետք է ունենա իր թույլատրելի առավելագույն զանգվածի 55%-ից ոչ ավելի բեռնվածք,
3) Ինքնաշեն կցորդի առեղի (շրջանակի) կառուցվածքը և չափերը պետք է ապահովեն դրա շեղումը գնդի նկատմամբ,
4) Ինքնաշեն կցորդը պետք է սարքավորված լինի երկու չհանվող ապահովիչ շղթաներով (մետաղաճոպաններով), որոնք կցաքարշակային սարքի վթարային կտրման դեպքում թույլ չեն տա առեղի հպումը ճանապարհի մակերևույթին, ապահովելով միևնույն ժամանակ կցորդի կառավարումը,
5) Ինքնաշեն կցորդը պետք է ունենա երկու հակագլորման հենք (ցցակալ),
6) Ինքնաշեն կցորդը պետք է ունենա կցաքարշակային սարք.
ա. կցաքարշակային սարքը պետք է ներառի ավտոմոբիլի վրա տեղակայված գնդաձև մատը և կցորդի առեղի վրա ամրացված փականային հարմարանքը,
բ. ավտոմոբիլի վրա գնդաձև մատի և կցորդի վրա փականային հարմարանքի ամրացումները պետք է ապահովեն դրանց փոխարինումը,
գ. փականային սարքի երկայնական առանցքը պետք է գտնվի ինքնաշեն կցորդի ուղղահայաց երկայնական սիմետրիայի հարթության մեջ,
դ. փականային սարքը պետք է ապահովված լինի ինքնակամ արձակումից երկու իրարից անկախ գործող ապահովիչների միջոցով, որոնցից յուրաքանչյուրը բացառում է շարժման ընթացքում դրանցից որևէ մեկի շարքից դուրս գալու դեպքում ինքնաանջատման հնարավորությունը:
7) Ինքնաշեն կցորդը պետք է ունենա ամբարձիկի տեղակայման համար տեղեր:
8) Ինքնաշեն կցորդների վրա պետք է նախատեսված լինի հաշվառման համարանիշների տեղեր` ըստ Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 27 հուլիսի 2006 թվականի «Տրանսպորտային միջոցների հաշվառման համարանիշներին ներկայացվող պահանջները սահմանելու մասին» N 1400-Ն որոշման:
32. Ինքնաշեն կցորդի կայանման արգելակային համակարգի ղեկավարման լծակը պետք է տեղակայված լինի առեղի (շրջանակի) աջ կողմում:
33. Ինքնաշեն կցորդը պետք է կահավորված լինի հետին պաշտպանիչ հարմարանքով, ցեխապաշտպան գոգնոցներով և ցայտապաշտպանիչներով:
Գ Լ ՈՒ Խ 4
ԻՆՔՆԱՇԵՆ ՄՈՏՈՑԻԿԼԵՏՆԵՐԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՏՎՅԱԼՆԵՐԸ, ՀԱՐՄԱՐԱԿԱԶՄՈՒԹՅՈՒՆԸ, ՀԻՄՆԱԿԱՆ ՉԱՓԵՐԸ, ՏԵԽՆԻԿԱՇԱՀԱԳՈՐԾԱԿԱՆ ՀԱՏԿԱՆԻՇՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԻՆ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎՈՂ ՊԱՀԱՆՋՆԵՐԸ
34. Թույլատրվում է կառուցել երկանիվ և եռանիվ մոտոցիկլետներ` նստատեղերի հետևյալ քանակով.
1) երկանիվ` ոչ ավելի երկու նստատեղից,
2) եռանիվ՝ ոչ ավելի երեք նստատեղից:
35. Ինքնաշեն մոտոցիկլետների վրա կարող են օգտագործվել ցանկացած տեսակի շարժաբերների սխեմաների հարմարակազմում, որը կապահովի դրա շահագործման հուսալիությունն ու անվտանգությունը:
36. Ինքնաշեն մոտոցիկլետը պետք է ունենա հետևյալ հիմնական չափերը.
1) երկարությունը` ոչ ավելի, քան 2450 մմ,
2) երկանիվի լայնությունը` ոչ ավելի, քան 900մմ,
3) եռանիվի լայնությունը` ոչ ավելի, քան 1700մմ,
4) բարձրությունը ճանապարհի հարթությունից առանց բեռնվածության և առանց շրջահոսիչի՝ ոչ ավելի, քան 1300մմ,
5) բարձրությունը ճանապարհի հարթությունից շրջահոսիչի առկայության դեպքում՝ ոչ ավելի քան 1700մմ,
6) անվային բազան` ոչ պակաս, քան 1000մմ,
7) եռանիվի միջանվային հեռավորությունը` ոչ ավելի, քան 1200մմ,
8) ճանապարհի հարթությունից մինչև լրիվ բեռնված մոտոցիկլետների ամենացածր կետի հեռավորությունը` ոչ պակաս, քան 100մմ:
37. Երկանիվ ինքնաշեն մոտոցիկլետների թույլատրելի առավելագույն զանգվածը շարժիչի բանվորական ծավալի մինչև 750սմ3-ի դեպքում կողային կցորդի չոր զանգվածը (կցորդի զանգվածը առանց լրակազմված և լիցքավորված վիճակի) չպետք է գերազանցի 123կգ-ը, իսկ կողային կցորդի թույլատրելի առավելագույն զանգվածը (կցորդի չոր զանգվածին գումարած մեկ ուղևորի քաշը` 70կգ, գումարած ուղեբեռի քաշը, որը չպետք է գերզանցի 45կգ-ը) չպետք է գերազանցի 230կգ-ը:
38. Ինքնաշեն մոտոցիկլետի վրա պետք է տեղադրված լինի գործարանային արտադրության մոտոցիկլետի շարժիչ:
39. Ինքնաշեն մոտոցիկլետի թույլատրելի առավելագույն զանգվածի մեկ տոննային ընկնող` շարժիչի տեսակարար հզորությունը պետք է լինի 12 ձիաուժից մինչև 60 ձիաուժ (թույլատրելի առավելագույն զանգվածը հավասար է մոտոցիկլետի լրակազմված և լիցքավորված զանգվածին գումարած վարորդի, ուղևորների և ուղեբեռի քաշը): Մեկ մարդու քաշն ընդունվում է 70կգ:
40. Եռանիվ ինքնաշեն մոտոցիկլետի շրջադարձի եզրաչափքային շառավիղը չպետք է գերազանցի 3,5մ-ը, իսկ դրանց ամենափոքր շրջադարձի շառավիղը` 2,2 մ-ը:
41. Երկանիվ ինքնաշեն մոտոցիկլետի շրջադարձի եզրաչափքային շառավիղը չպետք է գերազանցի 3,5մ-ը:
42. 40մ շառավիղ ունեցող շրջանով, 30կմ/ժ արագությամբ չոր ասֆալտապատ հարթակով շարժվելու ժամանակ ցանկացած տարբերակի թուլատրելի բեռնվածության դեպքում ինքնաշեն մոտոցիկլետը պետք է լինի կայուն, դրա մոտ չպետք է նկատվի կողասահքի երևույթ, իսկ կողային կցորդով մոտոցիկլետի դեպքում (հատկապես կողային կցորդի կողմը շրջադարձ կատարելիս)` այն չպետք է շրջվի:
43. Վարորդի նստատեղից ինքնաշեն մոտոցիկլետի առջևի ճանապարհի չդիտվող գոտին չպետք է գերազանցի 3 մ-ը:
44. Ինքնաշեն մոտոցիկլետը պետք է սարքավորված լինի արգելակներով, ղեկային կառավարմամբ և կախոցների համակարգով:
45. Ինքնաշեն մոտոցիկլետը պետք է կահավորված լինի շրջահոսիչով կամ հողմապակիով:
1) Ինքնաշեն մոտոցիկլետը կողային մակերևույթների վրա պետք է ունենա բավարար բացվածք, որով վարորդը և ուղևորը վթարային իրավիճակների առաջացման դեպքում կարողանան լքել այն:
2) Փակ տեսակի շրջահոսիչով երկանիվ ինքնաշեն մոտոցիկլետը 7կմ/ժ և ավելի ցածր արագությամբ շարժվելու դեպքում ստատիկ հավասարակշռությունն պահպանելու համար պետք է ունենա կայունացման և ղեկավարելիության կորուստը կանխող հարմարանք:
3) Շրջահոսիչի ոչ մետաղական մասերը պետք է հեռացված լինեն տաքացող մասերից 20մմ-ից ոչ պակաս, իսկ ավելի մոտ գտնվելու դեպքում պաշտպանված լինեն ջերմամեկուսիչ նյութով:
4) Արտաքին մակերևույթի ելուստային մասերի, շրջահոսիչի դետալների կցորդման տեղերը պետք է ունենան 3մմ-ից ոչ պակաս կորացման շառավղեր:
5) Ինքնաշեն մոտոցիկլետի շարժման ժամանակ շրջահոսիչի բացվող դետալների (կափարիչները, բեռնատեղերը և այլն) հուսալի սևեռումն ապահովելու համար դրանք պետք է սարքավորված լինեն փականներով:
46. Ինքնաշեն մոտոցիկլետների վրա պետք է նախատեսված լինեն հաշվառման համարանիշների տեղեր` ըստ Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 27 հուլիսի 2006 թվականի «Տրանսպորտային միջոցների հաշվառման համարանիշներին ներկայացվող պահանջները սահմանելու մասին» N 1400-Ն որոշման:
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան |
---|
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան |
---|