«Գրանցված է»
ՀՀ արդարադատության
նախարարության կողմից
12 դեկտեմբերի 2007 թ.
Պետական գրանցման թիվ 11507448
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՀԱՐՑԵՐԻ ՆԱԽԱՐԱՐ |
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐ |
4 դեկտեմբերի 2007 թ. |
N 163-Ն |
4 դեկտեմբերի 2007 թ. |
N 1180-Ն |
Հ Ա Մ Ա Տ Ե Ղ Հ Ր Ա Մ Ա Ն
ԿՅԱՆՔԻ ԴԺՎԱՐԻՆ ԻՐԱՎԻՃԱԿՈՒՄ ԳՏՆՎՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ, ԱՅԴ ԹՎՈՒՄ՝ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏՈՒԿ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ԿԱՐԻՔ ՈՒՆԵՑՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԿԱՐԻՔՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ԿԱՐԳԸ ՀԱՍՏԱՏԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ
Ղեկավարվելով Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2007 թվականի նոյեմբերի 8-ի «Կյանքի դժվարին իրավիճակում գտնվող երեխայի սոցիալ-հոգեբանական վերականգնողական անհատական ծրագրի մշակման կարգը և կյանքի դժվարին իրավիճակում գտնվող երեխայի սոցիալ-հոգեբանական վերականգնողական անհատական ծրագրի կազմման ձևաթուղթը հաստատելու մասին» N 1288-Ն որոշման 2-րդ կետով`
Հրամայում ենք`
1. Հաստատել կյանքի դժվարին իրավիճակում գտնվող երեխաների, այդ թվում՝ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների սոցիալական կարիքների գնահատման կարգը` համաձայն հավելվածի:
2. Սույն հրամանն ուժի մեջ է պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:
ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարար Ա. Վարդանյան |
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լ. Մկրտչյան |
|
Հավելված ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարի 2007 թվականի դեկտեմբերի 4-ի թիվ 163-Ն
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի 2007 թվականի դեկտեմբերի 4-ի թիվ 1180-Ն համատեղ հրամանի |
Կ Ա Ր Գ
ԿՅԱՆՔԻ ԴԺՎԱՐԻՆ ԻՐԱՎԻՃԱԿՈՒՄ ԳՏՆՎՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ, ԱՅԴ ԹՎՈՒՄ՝ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏՈՒԿ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԻ ԿԱՐԻՔ ՈՒՆԵՑՈՂ ԵՐԵԽԱՆԵՐԻ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԿԱՐԻՔՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ
I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
1. Կյանքի դժվարին իրավիճակում գտնվող երեխաների (այսուհետ` երեխա) կարիքները նրանց կենսագործունեության, բնականոն զարգացման համար անհրաժեշտ նյութական ու հոգեկան պահանջմունքներն են:
2. Երեխայի կարիքների գնահատման նպատակով ուսումնասիրվում են երեխայի սոցիալական, կրթական, հոգեբանական և առողջության հետ կապված հիմնական խնդիրները:
3. Կարիքների գնահատման նպատակն է երեխայի վաղ հայտնաբերումը, ուսումնասիրումն ու երեխայի սոցիալ-հոգեբանական անհատական ծրագրի ապահովումը:
4. Երեխայի կարիքները գնահատվում են Հայաստանի Հանրապետության մարզպետարանների (Երևանի քաղաքապետարանի) երեխաների իրավունքների պաշտպանության բաժինների և երեխաների խնամք և պաշտպանություն իրականացնող հաստատությունների բազմամասնագիտական խմբի (սոցիալական աշխատող, մանկավարժ, բժիշկ, հոգեբան և իրավաբան) (այսուհետ` մասնագիտական խումբ) կողմից և կազմվում է կյանքի դժվարին իրավիճակում գտնվող երեխաների, այդ թվում՝ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների սոցիալական կարիքների գնահատման թերթիկ` համաձայն ձևի:
II. ԵՐԵԽԱՅԻ ՀԱՅՏՆԱԲԵՐՈՒՄԸ ԵՎ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆԸ
5. ՀՀ ընտանեկան օրենսգրքով սահմանված կարգով տեղեկատվություն ստանալուց հետո մասնագիտական խումբը իրականացնում է երեխայի հիմնական տվյալների հավաքագրումը:
6. Երեխայի մասին հիմնական տվյալները հավաքագրելու նպատակով մասնագիտական խումբը հավաքագրում է հետևյալ փաստաթղթերը`
1) երեխայի անձնագրի/ծննդյան վկայականի պատճենը (առկայության դեպքում),
2) երեխայի փաստացի բնակության վայրից տեղեկանք,
3) ծնողների կամ օրինական ներկայացուցիչների անձնագրերի պատճենները (առկայության դեպքում):
7. Հիմնական տվյալները հավաքագրելուց հետո մասնագիտական խմբի կողմից իրականացվում է տունայց` երեխայի ընտանիք (առկայության դեպքում):
8. Տունայց կատարելու նպատակն է պարզել երեխայի և նրա ընտանիքի սոցիալական, տնտեսական, հոգեբանական և առողջական վիճակը:
III. ԵՐԵԽԱՅԻ ԿԱՐԻՔՆԵՐԻ ԳՆԱՀԱՏՈՒՄ
9. Երեխայի և նրա ընտանիքի ուսումնասիրությունից հետո մասնագիտական խումբը վերլուծում է կատարված աշխատանքի արդյունքները` գնահատելով կարիքները ըստ առաջնահերթության և լրացնում է կարիքների գնահատման թերթիկը:
10. Երեխայի կարիքների գնահատման հիման վրա կազմվում է երեխայի սոցիալ-հոգեբանական անհատական ծրագիրը:
Ձև
Կյանքի դժվարին իրավիճակում գտնվող երեխաների, այդ թվում՝ կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների սոցիալական կարիքների գնահատման թերթիկ
1. Երեխայի`
ազգանունը, անունը, հայրանունը ______________________________________
___________________________________________________________
սեռը _______________________________________________________
ծննդյան ամսաթիվը ______________________________________________
ծննդյան վայրը_________________________________________________
անձնագրի/ծննդյան վկայականի սերիան, համարը, երբ և ում կողմից է տրվել __________
__________________________________________________________
փաստացի բնակության վայրը (հեռախոսահամարը) __________________________
__________________________________________________________
հաշվառման վայրը ______________________________________________
__________________________________________________________
2. Երեխայի ծնողները կամ օրինական ներկայացուցիչները
Հայրը`
անուն, ազգանուն, հայրանուն________________________________________
ծննդյան ամսաթիվ ______________________________________________
անձնագրի սերիան, համարը, երբ և ում կողմից է տրվել _______________________
__________________________________________________________
հաշվառման վայրը ______________________________________________
մահվան դեպքում` մահվան վկայականի համարը ____________________________
փաստացի բնակության վայրը (հեռախոսահամարը) __________________________
__________________________________________________________
Մայրը`
անուն, ազգանուն, հայրանուն________________________________________
ծննդյան ամսաթիվ ______________________________________________
անձնագրի սերիան, համարը, երբ և ում կողմից է տրվել _______________________
__________________________________________________________
հաշվառման վայրը ______________________________________________
մահվան դեպքում` մահվան վկայականի համարը ____________________________
փաստացի բնակության վայրը (հեռախոսահամարը) __________________________
__________________________________________________________
Երեխայի օրինական ներկայացուցիչ`
անուն, ազգանուն, հայրանուն________________________________________
ծննդյան ամսաթիվ ______________________________________________
անձնագրի սերիան, համարը, երբ և ում կողմից է տրվել _______________________
__________________________________________________________
հաշվառման վայրը ______________________________________________
մահվան դեպքում` մահվան վկայականի համարը ____________________________
փաստացի բնակության վայրը (հեռախոսահամարը) __________________________
__________________________________________________________
3. Ընտանիքի կազմը | ||||||
Հայր | o | Մայր | o | |||
Քույր | o | (թիվը __) | Եղբայր | o | (թիվը __) | |
Տատ | o | Պապ | o | |||
Այլ ______________________ |
4. Ծնողներն ապրում են համատեղ
Այո |
o |
Ոչ | o |
5. Ծնողների իրավական կարգավիճակը`
Ծնող կամ օրինական ներկայա-ցուցիչ | Իրավական կարգավիճակը | Հաշման-դամություն | ||||
1. Մահացել են, |
Օրենքով սահմանված կարգով ճանաչվել են 1. մահացած 2. անհայտ բացակայող 3. անհայտ են |
Գտնվում են բուժական հաստատությունում |
Գտնվում են կալանա-վայրում | Հանրա-պետու- թյունից դուրս | Խումբ | |
Հայր | ||||||
Մայր | ||||||
Օրինական ներկայա-ցուցիչ |
6. Ընտանիքի մյուս երեխաների վերաբերյալ տվյալներ
քույր`
անունը, ազգանունը _____________________________________
բնակվում է ընտանիքում
Այո |
o |
Ոչ | o |
գտնվում է խնամք և պաշտպանություն իրականացնող հաստատությունում
Այո |
o |
Ոչ | o |
Այո-ի դեպքում` նշել հաստատության անվանումը, գտնվելու վայրը ________________
__________________________________________________________
Այլ ________________________________________________________
եղբայր`
անունը, ազգանունը _____________________________________________
բնակվում է ընտանիքում
Այո |
o |
Ոչ | o |
գտնվում է խնամք և պաշտպանություն իրականացնող հաստատությունում
Այո |
o |
Ոչ | o |
Այո-ի դեպքում նշել հաստատության անվանումը, գտնվելու վայրը _________________
__________________________________________________________
Այլ ________________________________________________________
7. Երեխայի ներկա իրավիճակը` | ||||
|
||||
Մուրացիկ, թափառաշրջիկ |
o |
Առանց ծնողական խնամքի մնացած |
o | |
Հաստատությունում գտնվող |
o |
Ընկեցիկ |
o | |
Հաշմանդամ |
o |
Հանրակրթությունից դուրս մնացած |
o | |
Խնամատար ընտանիքում գտնվող |
o |
Խնամակալության հանձնված |
o | |
Հաճախում է ցերեկային կենտրոն |
o |
Աշխատող երեխա |
o |
8. Երեխան հաշվառված է արդյոք ոստիկանությունում
Այո |
o |
Ոչ | o |
այո-ի դեպքում նշել պատճառը ______________________________________
__________________________________________________________
9. Երեխան ունի արդյոք դատվածություն
Այո |
o |
Ոչ | o |
այո-ի դեպքում նշել պատճառը և դատվածության ժամկետը _____________________
__________________________________________________________
10. Բնակարանային պայմանները | ||||
բազնաբնակարան շենք |
o |
հանրակացարան |
o | |
վթարային բնակարան |
o |
առանձնատուն |
o | |
լքված շինություն |
o |
տնակ/վագոն |
o | |
այլ |
o |
|||
11. Երեխայի բնակարանի կոմունալ հարմարությունները | ||||
խոհանոց |
o |
դրսի զուգարան |
o | |
լոգարան |
o |
ջեռուցում (ցանկացած տիպի) |
o | |
գազ |
o |
հոսող ջուր |
o |
12. Ընտանիքի զբաղվածությունը և եկամուտները
Ընտանիքի անդամի անունը, ազգանունը |
Զբաղվածության ոլորտը |
Եկամուտները (ՀՀ դրամով) | ||||
Աշխատավարձ | Կենսաթոշակներ |
Նպաստներ |
Դրամական օգնություն |
Այլ (գյուղմթերքի | ||
13. Երեխայի փոխհարաբերություններն ընտանիքում | |||||||||
կոնֆլիկտ` | այո |
o |
ոչ |
o |
վարքային շեղումներ` | այո |
o |
ոչ o | |
բռնություն՝ | այո |
o |
ոչ |
o |
և այլ _______________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
14. Երեխայի վարքը | ||||
ագրեսիվ |
o |
առանց առանձնահատկությունների |
o | |
դյուրագրգիռ |
o |
|||
անտարբեր |
o |
15. Երեխայի զարգացման պատմությունը (արտաքին տվյալներ, հատկանիշներ,
հետաքրքրություններն ու կարողությունները, կապերը ընտանիքում և միջավայրում) _____
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
16. Ընտանիքին աջակցող կազմակերպություններ, եթե այո` նշել
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
17. Այն կրթական հաստատության անվանումը, որտեղ հաճախում է երեխան ___________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
18. Երեխայի առաջադիմությունը
| ||||
գերազանց |
o |
լավ |
o | |
բավարար |
o |
անբավարար |
o |
19. Երեխայի ներգրավվածությունը կրթական համակարգում, հակառակ դեպքում` կրթությունից
դուրս մնալու պատճառները ________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
20. Երեխայի կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքը` ըստ բժշկամանկավարժական գնահատման կենտրոնի | ||
● | խոսքի ծանր խանգարումներ, հնչյունահնչութային և խոսքի ընդհանուր թերզարգացում |
o |
● | լսողության խանգարում` չլսող (խուլ), թույլ լսող և լսողության կորուստ |
o |
● | տեսողության խանգարում` կույր, թույլ տեսնող, ուշ կուրացած, շլություն |
o |
● | մտավոր հետամնացություն` թեթև, միջին, խորը |
o |
● | հենաշարժական համակարգի խախտումներ |
o |
● | հոգեբանական զարգացման խնդիրներ |
o |
● | վարքային և հուզակամային ոլորտի խանգարումներ |
o |
21. Սովորելու կարողությունները` ըստ բժշկամանկավարժական գնահատման կենտրոնի
հեշտ |
o |
դժվարությամբ |
o |
22. Երեխայի հիվանդությունների վերաբերյալ տեղեկություններ (առկայության դեպքում)
ախտորոշումը _________________________________________________
__________________________________________________________
23. Երեխայի հիմնական կարիքները ընտանիքի պատկերացմամբ __________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
Եզրակացություն գնահատված կարիքների վերաբերյալ ________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
__________________________________________________________
Լրացնող անձի
անունը, ազգանունը _____________________________________________
պաշտոնը ____________________________________________________
Լրացման ամսաթիվը _____________________________________________
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան |
---|
Փոփոխող ակտ | Համապատասխան ինկորպորացիան |
---|